Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autoimmunologiczne choroby narządu wzroku
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 16221-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki
Indeks: 13476-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Siegenthaler Walter Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 538 Format: 20,5 x 28,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61104-09-4
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Przedmowa
Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Indeks: 16411-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Sieńko Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 188 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0639-3
Indeks: 15357-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Marcinkowska Elżbieta Rok wyd: 2010 Ilość stron: 188 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-0179-4
Indeks: 15440-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Hass-Symotiuk Maria Rok wyd: 2010 Ilość stron: 624 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-985-7
Indeks: 13689-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 202 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-701-4
Indeks: 12738-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business
Autor: (red. nauk.) Hass-Symotiuk Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 268 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4472-2
Indeks: 4653-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Monika Dobska Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 302 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miêkka ISBN: 978-83-200-5603-7
Indeks: 10000-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Marek Pawlak Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 276 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-15041-9
Indeks: 19091-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: red. Nęcki Zbigniew, Kęsy Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 228 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3586-3
Indeks: 16163-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6
Indeks: 16771-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Roszak Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 346 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3259-0
Indeks: 20201-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Noppenberg Mirosława, Bodys-Cupak I., Kózka M.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 342Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6542-8
Indeks: 18640-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: (red.) Urbańczyk Edward, Rudawska Iga Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 560 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-751-6
Indeks: 16816-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Jaworzyńska Magdalena Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 162 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-348-1
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 17969-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie (dawniej Akade
Autor: Czernyszewicz Eugenia Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 186 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7259-203-3
Indeks: 19984-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Sowada ChristophWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 328Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6468-1