Indeks: 1604-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
DSM-5 bez tajemnic Praktyczny przewodnik dla klinicystów
Autor: Morrison JamesWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 720Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-3962-5
Indeks: 1604-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Morrison JamesWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 720Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-3962-5
Indeks: 8361-1
Wydawnictwo: ITEM Publishing
Autor: Kurpesa Małgorzata, Trzos EwaWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 110Format: 29,5 x 20,5 cmOprawa: miekka na sprężynieISBN: 978-83-66097-40-7
Indeks: 10577-2
Ciśnieniomierz zegarowy LD 81 (ze stetoskopem)
Indeks: 20024-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: Christopher Bollas Wydanie: 1 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 112 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62651-77-1
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Przedmowa
Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Indeks: 5912-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 260 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-15-X
Indeks: 19138-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Raulinajtys-Grzybek Monika Rok wyd: 2013 Ilość stron: 174 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4403-6
Indeks: 7987-1
Wydawnictwo: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi
Autor: Sikorski Czesław Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 60 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-86052-78-3 Seria: Szkoła Zdrowia Publicznego
Indeks: 17774-1
Wydawnictwo: Wszechnica Podatkowa
Autor: Borkiewicz-Liszka Małgorzata, Beliczyńska Monika, Rok wyd: 2012 Ilość stron: 256 Format: 23,5 x 16,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61807-92-6
Indeks: 15530-1
Wydawnictwo: Cornetis
Autor: (red.) Skalik Jan Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 600 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-919540-5-6
Indeks: 1028-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 426 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1464-0 Seria: Nauki o zdrowiu
Indeks: 13689-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 202 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-701-4
Indeks: 8364-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Głowacka M. D., Galicki J., Mojs E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 454 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-603-0
Indeks: 0348-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Włodarczyk Cezary Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 294 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1716-X
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 16163-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6
Indeks: 0341-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Czupryna A., Poździoch S., Ryś A., Włodarczyk C.Rok wyd: 2001Ilość stron: 852Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 83-85688-62-5
Indeks: 5368-3
Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)
Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9
Indeks: 20372-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Danuta Bochenek-Jantczak, Katarzyna SzczudłoWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 120Format: 12,5 x 19,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7522-181-7
Indeks: 15440-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Hass-Symotiuk Maria Rok wyd: 2010 Ilość stron: 624 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-985-7
Indeks: 13841-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Frączkiewicz-Wronka Aldona, Austen-Tym Agat Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 228 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-835-5