Indeks: 0145-5
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Pharmindex kompendium leków
Rok wyd: 2020Format: 14,0 x 12,5 cmOprawa: plastikowa
Indeks: 0145-5
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Rok wyd: 2020Format: 14,0 x 12,5 cmOprawa: plastikowa
Indeks: 3903-1
Wydawnictwo: Polska Akademia Umiejętności w Krakowie
Autor: Domagała Wenancjusz Wydanie: 3 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 676 Format: 21,5 x 31,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7676-251-8
Indeks: 8265-1
Wydawnictwo: Polska Akademia Umiejętności w Krakowie
Autor: Domagała Wenancjusz Wydanie: 3 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 850 Format: 21,5 x 30,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7676-307-1
Indeks: 9593-1
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Rok wyd: 2019Format: 20,0 x 30,0 cmOprawa: miękka
Indeks: 2066-1
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Wydanie: 1Rok wyd: 2018Ilość stron: 282Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: miękka
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Przedmowa
Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Indeks: 11130-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Stępniewski Jan Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 374 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7526-239-1
Indeks: 9671-3
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Medycznej
Autor: Helena Lenartowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 72 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85883-67-3
Indeks: 18113-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Mokrzycka Anna, Kowalska Iwona Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 274 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-660-1
Indeks: 16411-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Sieńko Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 188 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0639-3
Indeks: 17234-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J. Rok wyd: 2011 Ilość stron: 694 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-1153-3
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 13841-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Frączkiewicz-Wronka Aldona, Austen-Tym Agat Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 228 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-835-5
Indeks: 14259-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Głowacka Maria Danuta, Mojs Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 296 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-822-5
Indeks: 0346-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Shortell S.M., Kaluzny A.D. Rok wyd: 2001 Ilość stron: 520 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-67-6
Indeks: 5913-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 180 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-16-8
Indeks: 2712-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w W-wie (dawniej AM w W-wie)
Autor: Boratyński Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 260 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7637-298-3
Indeks: 17626-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Kowalczyk Jerzy Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 232 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-430-3
Indeks: 15439-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Makowska Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 272 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-276-7
Indeks: 17103-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 180 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-168-5 Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 13100-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Siemieńska Teresa, Szczeponek Krzysztof, Turek And Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 110 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2609-0