
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 15892-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Cooper Grant, Herrera Joseph E. Rok wyd: 2010 Ilość stron: 286 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61104-35-3
Indeks: 19316-1
Wydawnictwo: BiFolium
Autor: (red.) Steinborn Barbara Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 166 Format: 17,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-87991-91-0
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne dotyczące pomiaru zadowolenia i lojalności klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkreślić należy, iż ma ono charakter pionierski, a zastosowana metodologia badawcza oraz sposób analizy, interpretacji i prezentacji wyników stanowiły podstawę do sformułowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalności lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z modelem mogą stanowić ważne źródło informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarządzania określoną marką medykamentu, jak również dostarczą cennych informacji o charakterze współpracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze środowiskiem medycznym.
Książka powinna zainteresować osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem produktu leczniczego, pracowników firm farmaceutycznych sprzedających swoje produkty na rynku polskim, środowisko medyczne, studentów marketingu i zdrowia publicznego. Ze względu na aktualną tematykę jest godna polecenia również wszystkim osobom, które zainteresowane są odpowiedzią na pytanie: dlaczego lekarz wypisał receptę na lek X skoro istnieje jego tańszy odpowiednik?
Przedmowa
Zakończenie
Załączniki
Bibliografia
Indeks: 1028-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 426 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1464-0 Seria: Nauki o zdrowiu
Indeks: 15357-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Marcinkowska Elżbieta Rok wyd: 2010 Ilość stron: 188 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-0179-4
Indeks: 18283-1
Wydawnictwo: Verlag Dashofer
Autor: Pietraszewska-Macheta Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 46 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7537-102-4
Indeks: 15117-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: Bogusz-Czerniewicz Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 156 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-063-0
Indeks: 16771-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Roszak Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 346 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3259-0
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 18117-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu (dawniej Akade
Autor: Wysokińska-Senkus Aneta Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 184 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7160-537-6
Indeks: 17663-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: (red.) Marcinkowski Jerzy T., Klimberg Aneta Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 366 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-090-6
Indeks: 18113-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Mokrzycka Anna, Kowalska Iwona Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 274 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-660-1
Indeks: 9595-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Andrzej Ogiński, Piotr Krasucki Wydanie: 1 Rok wyd: 1972 Ilość stron: 144 Format: 15,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka Seria: Biblioteka Lekarza Przemysłowego
Indeks: 14484-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Mruk Henryk Rok wyd: 2009 Ilość stron: 172 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-890-4
Indeks: 2910-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Leonard Marcus Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 320 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688560
Indeks: 8425-3
Wydawnictwo: Difin
Autor: Małgorzata Paszkowska Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 262 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7930-530-8
Indeks: 18988-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4
Indeks: 4653-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Monika Dobska Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 302 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miêkka ISBN: 978-83-200-5603-7
Indeks: 16411-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Sieńko Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 188 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0639-3