• Banner

  • NFZ

Indeks: 18310-1

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Zespoły padaczkowe (z 2DVD)

Autor: Werz M. A., Pita I. L., (red. pol.) Jędrzejczak J.Wydanie: 1Rok wyd: 2012Ilość stron: 212Format: 22,0 x 28,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7609-759-6

Cena 99,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
  • Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

14484-1
  • Autor: Mruk Henryk
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 172
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7601-890-4
  • 63,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.

    Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych
    2. Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim
    3. Otoczenie gabinetu lekarskiego
    4. Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich
    5. Segmentacja pacjentów a działania gabinetu
    6. Zachowania pacjentów
    7. Badania marketingowe na rynku usług medycznych
    8. Strategia produktu
    9. Usługi gabinetów lekarskich
    10. Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej
    11. Zarządzanie marką placówki medycznej
    12. Strategie cenowe gabinetów lekarskich
    13. Promocja gabinetów lekarskich
    14. Rola personelu w zarządzaniu marketingowym
    15. Neuromarketing a działania gabinetu
    16. Plan marketingowy gabinetu lekarskiego
    17. Negocjacje w sferze usług zdrowotnych

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    14484-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 3044-3

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business

    Zawody medyczne

    Autor: Brzozowska-Kruczek Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 232 Format: 14,5 x 20,5 Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4122-6

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 18988-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zarządzanie podmiotem leczniczym

    Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4

    Cena 70,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 14371-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia

    Farmakoekonomika

    Autor: (red.) Nowakowska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 220 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-068-5

    Cena 60,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku