Indeks: 6593-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jabłońska S., Chorzelski T. Wydanie: 3 Rok wyd: 1994 Ilość stron: 408 Format: 17,5 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-200-1837-4
Indeks: 2054-1
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Wydanie: 1Rok wyd: 2024Ilość stron: 236Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: miękka
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.
W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach: dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet); dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak"); dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych). Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej. Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.
Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.
Wstęp
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 0832-3
Wydawnictwo: Volumed
Autor: Gładysz A., Juszczyk J. Wydanie: 1 Rok wyd: 1995 Ilość stron: 136 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85564-16-0
Indeks: 2258-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: [red] Mielnik-Błaszczak M., Czelej G., Gąsowska U Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 492 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-88063-35-9
Indeks: 1395-1
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Kowalski Zbigniew Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 92 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-65195-45-6
Indeks: 1005-1
Wydawnictwo: Med Tour Press International
Autor: Kruś Stefan, Skrzypek EwaWydanie: 2Rok wyd: 2015Ilość stron: 344Format: 16,5 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-87717-19-3
Indeks: 9503-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red. nauk.) Jańczuk Zbigniew Wydanie: 3 - dodruk Rok wyd: 2018 Ilość stron: 536 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4371-6
Indeks: 5289-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bladowski Marek, Iwanowska-Sosnowska Mariola Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 122 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88063-37-5
Indeks: 0060-3
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Malamed S. Wydanie: 1 Rok wyd: 2004 Ilość stron: 484 Format: 20,5 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89581-75-2
Indeks: 8750-3
Wydawnictwo: Bestom
Autor: Mariusz ObodaWydanie: 1Rok wyd: 2008Ilość stron: 128Format: 15,0 x 20,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-924564-8-3
Indeks: 1425-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bałos-Gleń Renata, Lipski Mariusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 296 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7563-218-7
Indeks: 15816-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Dziedzic Arkadiusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 256 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7563-043-5
Indeks: 4107-3
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Samaranayake Lakshman, (red.pol.) Młynarczyk Wydanie: 2 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 414 Format: 21,5 x 27,5 cm Oprawa: miękka' ISBN: 978-83-7609-798-5
Indeks: 1538-1
Wydawnictwo: Kwintesencja
Autor: (red.) Kaczmarzyk TomaszWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 280Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-85700-89-0
Indeks: 16765-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: (red.) Kurlej Wiesław Leonard, Gworys Bohdan, Burd Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 304 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7609-283-6
Indeks: 2522-3
Wydawnictwo: Czelej
Autor: (red.) Mitręga katarzyna A., Krzemiński Tadeusz F Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-196-8
Indeks: 1650-3
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: (red.) Kobierska-Brzoza Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 264 Format: 16,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60290-67-5 Seria: LEP
Indeks: 13550-1
Wydawnictwo: Via Medica
Autor: (red.) Tuszyński Krzysztof, Lella Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 210 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7555-149-5