• Banner

  • NFZ

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 5369-1

Wydawnictwo: Via Medica

Ciśnienie tętnicze a udar mózgu

Autor: Chalmers J., Macmahon S., Anderson C., Neal B., Ro Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8372581509 Seria: Poradnik Klinicysty

Cena 15,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
MARKETING POLITYCZNY
  • MARKETING POLITYCZNY

MARKETING POLITYCZNY

10035-3
  • Autor: Marek Mazur
  • Rok wyd: 2002
  • Ilość stron: 360
  • Format: 17,0 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-8301147372
  • Książka antykwaryczna
    16,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis
    Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborow
    Szczegóły produktu
    10035-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 5368-3

    Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)

    Dokumentacja medyczna

    Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9

    Cena 39,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 18988-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zarządzanie podmiotem leczniczym

    Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4

    Cena 70,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 8882-1

    Wydawnictwo: PZWL

    Zarządzanie w pielęgniarstwie

    Autor: red. Ksykiewicz-Dorota Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 582 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4594-9 Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich

    Cena 148,72 zł Cena podstawowa 169,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku