Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.
Opis
Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we
wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i
rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na
podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego
opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej
strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi
wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu
ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie
zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu
specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i
politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas
wyborow
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek
Wydanie: 1
Rok wyd: 2001
Ilość stron: 426
Format: 16,0 x 23,0 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 83-233-1464-0
Seria: Nauki o zdrowiu
Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4