Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi
Wydanie: 1
Rok wyd: 2011
Ilość stron: 164
Format: 17,0 x 24,0 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 978-83-61257-45-5
Seria: Podstawy Okulistyki
Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.
Opis
Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we
wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i
rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na
podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego
opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej
strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi
wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu
ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie
zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu
specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i
politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas
wyborow