• Banner

  • NFZ

Indeks: 18310-1

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Zespoły padaczkowe (z 2DVD)

Autor: Werz M. A., Pita I. L., (red. pol.) Jędrzejczak J.Wydanie: 1Rok wyd: 2012Ilość stron: 212Format: 22,0 x 28,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7609-759-6

Cena 99,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
MARKETING POLITYCZNY
  • MARKETING POLITYCZNY

MARKETING POLITYCZNY

10035-3
  • Autor: Marek Mazur
  • Rok wyd: 2002
  • Ilość stron: 360
  • Format: 17,0 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-8301147372
  • Książka antykwaryczna
    16,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis
    Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborow
    Szczegóły produktu
    10035-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 18988-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zarządzanie podmiotem leczniczym

    Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4

    Cena 70,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 14371-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia

    Farmakoekonomika

    Autor: (red.) Nowakowska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 220 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-068-5

    Cena 60,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku