• anty

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 8330-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Praktyczna okulistyka dziecięca

Autor: Gotz-Więckowska Anna, Pawlak MartaWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 202Format: 23,5 x 32,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-61257-55-4

Cena 215,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 20273-1

Wydawnictwo: Media-Press

Pediatria w praktyce lekarza POZ

Autor: Dobrzańska Anna, Obrycki Łukasz, Socha PiotrWydanie: 1 - poprawioneRok wyd: 2023Ilość stron: 708Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-89809-47-6

Cena 199,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
MARKETING POLITYCZNY
  • MARKETING POLITYCZNY

MARKETING POLITYCZNY

10035-3
  • Autor: Marek Mazur
  • Rok wyd: 2002
  • Ilość stron: 360
  • Format: 17,0 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-8301147372
  • Książka antykwaryczna
    16,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis
    Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas wyborow
    Szczegóły produktu
    10035-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 14371-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia

    Farmakoekonomika

    Autor: (red.) Nowakowska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 220 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-068-5

    Cena 60,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 0348-3

    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

    Reformy zdrowotne

    Autor: Włodarczyk Cezary Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 294 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1716-X

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku