• anty

Wszystkie bestsellery
Zachowania organizacji wobec zjawisk kryzysowych
  • Zachowania organizacji wobec zjawisk kryzysowych

Zachowania organizacji wobec zjawisk kryzysowych

15530-1
  • Autor: (red.) Skalik Jan
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2003
  • Ilość stron: 600
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-919540-5-6
  • 67,20 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    "Prezentowana książka jest rezultatem studiów literaturowych i badań empirycznych prowadzonych w Katedrze Projektowania Systemów Zarządzania Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz innych pokrewnych katedrach i zakładach ze wszystkich liczących się ośrodków akademickich w Polsce (akademie ekonomiczne, uniwersytety, politechniki itd.). Prezentowana książka składa się z 88 opracowań stanowiących treść dwunastu rozdziałów. Książka ta jest kompendium wiedzy o tym jak wykorzystywać zmiany dla zapobiegania lub opanowania sytuacji kryzysowych w organizacjach czyniąc z nich okazję do dalszego rozwoju. Niech jej treść będzie zachętą dla młodych pracowników nauki do dalszych badań nad problemami zarządzania antykryzysowego i kryzysowego we współczesnych organizacjach a dla szerokiego grona menedżerów pomocnym źródłem wiedzy umożliwiającym przekształcenia sytuacji kryzysowych w sukces."

    Z Przedmowy



    Spis treści:

    Przedmowa

     

    I. ZJAWISKA KRYZYSOWE W ORGANIZACJI

    1. Istota zjawisk kryzysowych w organizacji
    2. Strategiczne aspekty kryzysu w organizacji
    3. Zjawiska kryzysowe w usługach społecznych

     

    II. ZMIANA ORGANIZACYJNA JAKO ŹRÓDŁO SUKCESU ORGANIZACJI

    1. Kryzys jako źródło sukcesu organizacji
    2. Zmiana organizacyjna w zarządzaniu kryzysowym

     

    III. METODY ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO W ORGANIZACJI

    1. Zarządzanie organizacjami w sytuacjach kryzysowych
    2. Wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania w procesie przezwyciężania zjawisk kryzysowych w organizacji

     

    IV. ROLA CZŁOWIEKA I KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO W ZARZĄDZANIU KRYZYSOWYM

    1. Kapitał intelektualny organizacji w zarządzaniu kryzysowym
    2. Kierownik w obliczu kryzysu organizacji
    3. Społeczne aspekty kryzysu organizacji
    4. Kulturowe aspekty zarządzania kryzysowego
    5. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych

     

    Nota o autorach

    Szczegóły produktu
    Cornetis
    15530-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku