Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 11701-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Blaivas Jerry, Chancellor Michael, Weiss Jeffrey, Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 240 Format: 22,5 x 28,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-89769-87-9
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 16470-1
Wydawnictwo: MED-MEDIA
Autor: O'Keefe James H., Hammill Stephen C., Freed Mark S Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 170 Format: 12,5 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62875-00-9
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Przedmowa
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 2925-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Włodarczyk Cezary, Stojgniew Sitko Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 162 Format: 18,5 x 25,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688544
Indeks: 13658-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Frączkiewicz-Wronka Aldona Rok wyd: 2009 Ilość stron: 180 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-831-7
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 5368-3
Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)
Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9
Indeks: 0163-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 256 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3248-4
Indeks: 11522-1
Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii
Autor: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 76 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-85705-89-5
Indeks: 13040-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Witczak Radosław Rok wyd: 2009 Ilość stron: 220 Format: 14,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-619-1
Indeks: 8882-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: red. Ksykiewicz-Dorota Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 582 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4594-9 Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich
Indeks: 15117-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: Bogusz-Czerniewicz Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 156 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-063-0
Indeks: 18112-1
Wydawnictwo: C.H. Beck
Autor: (red.) Moroz Grzegorz, Orzeł Zbigniew Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 440 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-255-4272-6
Indeks: 19091-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: red. Nęcki Zbigniew, Kęsy Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 228 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3586-3
Indeks: 20201-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Noppenberg Mirosława, Bodys-Cupak I., Kózka M.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 342Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6542-8
Indeks: 15884-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red. nauk.) Hartman Jan, Zalewski Zbigniew Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 200 Format: 13,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4440-1
Indeks: 18708-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: (red. nauk.) Bała Paweł, Załucki Mariusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 238 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-813-1
Indeks: 13100-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Siemieńska Teresa, Szczeponek Krzysztof, Turek And Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 110 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2609-0
Indeks: 12930-1
Wydawnictwo: Wszechnica Podatkowa
Autor: Borkiewicz-Liszka Małgorzata, Beliczyńska Monika, Rok wyd: 2011 Ilość stron: 264 Format: 23,5 x 16,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61807-66-7