• Banner

  • NFZ

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 5369-1

Wydawnictwo: Via Medica

Ciśnienie tętnicze a udar mózgu

Autor: Chalmers J., Macmahon S., Anderson C., Neal B., Ro Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8372581509 Seria: Poradnik Klinicysty

Cena 15,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
  • Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

4516-3
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Wydanie: 4
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16,5 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-380-1
  • Książka antykwaryczna
    45,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

    Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.



    Spis treści:

    Przedmowa

    1. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
    2. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
    3. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
    4. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
    5. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
    6. Postawy personelu a sukces placówki
    7. Relacje przełożonego z podwładnymi

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    4516-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 5368-3

    Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)

    Dokumentacja medyczna

    Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9

    Cena 39,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku