• anty

Indeks: 11701-1

Wydawnictwo: MediPage

Atlas urodynamiki

Autor: Blaivas Jerry, Chancellor Michael, Weiss Jeffrey, Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 240 Format: 22,5 x 28,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-89769-87-9

Cena 99,99 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 16470-1

Wydawnictwo: MED-MEDIA

Kryteria EKG

Autor: O'Keefe James H., Hammill Stephen C., Freed Mark S Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 170 Format: 12,5 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62875-00-9

Cena 25,00 zł Cena podstawowa 43,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
  • Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

4516-3
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Wydanie: 4
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16,5 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-380-1
  • Książka antykwaryczna
    45,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.

    Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.



    Spis treści:

    Przedmowa

    1. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
    2. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
    3. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
    4. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
    5. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
    6. Postawy personelu a sukces placówki
    7. Relacje przełożonego z podwładnymi

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    4516-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 5368-3

    Wydawnictwo: Cegedim Group Poland Sp. z o.o. (eskulap.pl)

    Dokumentacja medyczna

    Autor: (red.) Drozdowska UrszulaWydanie: 1Rok wyd: 2011Ilość stron: 240Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-929615-2-9

    Cena 39,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 8882-1

    Wydawnictwo: PZWL

    Zarządzanie w pielęgniarstwie

    Autor: red. Ksykiewicz-Dorota Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 582 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4594-9 Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich

    Cena 148,72 zł Cena podstawowa 169,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku