• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
  • Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

13689-1
  • Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2015
  • Ilość stron: 202
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-701-4
  • 66,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się "superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego.

    Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.

    W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem. Ewolucję kanałów dystrybucyjnych. Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi. Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym. Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

     

    Spis treści:

     

    1. Zmiana paradygmatu - świat, który nas czeka
    2. Nadejście nowej postaci - superpacjenta
    3. Apteka - miejsce, gdzie nabywa się dobrostan
    4. Marketing w epoce mediów społecznościowych
    5. Rola menedżera produktu w nowym kontekście
    6. Skrzynka narzędziowa
    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    13689-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 20895-1

    Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

    Biofarmacja

    Autor: (red.) Sznitowska MałgorzataWydanie: 2Rok wyd: 2023Ilość stron: 320Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-67447-37-9

    Cena 88,11 zł Cena podstawowa 99,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 10017-1

    Wydawnictwo: MedPharm

    Język angielski w aptece

    Autor: Carra Dagmar, Hein Martha Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 126 Format: 21,5 x 21,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-60466-10-0

    Cena 41,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku