Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autoimmunologiczne choroby narządu wzroku
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 16221-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki
Indeks: 13476-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Siegenthaler Walter Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 538 Format: 20,5 x 28,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61104-09-4
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego
zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy
rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane
na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie
tematy jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz
charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku
farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia
leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów
cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu
aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na
rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie
zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania
skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Spis treści:
O autorach
Wstęp
Bibliografia
Indeks
Indeks: 14371-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: (red.) Nowakowska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 220 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-068-5
Indeks: 10661-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Maciąg Agnieszka, Kuszewski Krzysztof, Topczewska- Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 164 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-000-1
Indeks: 13689-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Pacenti Giulio Cesare, Mancini Paolo Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 202 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-701-4
Indeks: 17101-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 198 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-164-7 Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
Indeks: 17234-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J. Rok wyd: 2011 Ilość stron: 694 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-1153-3
Indeks: 15736-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Ponikło Witold Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 136 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0425-2
Indeks: 4653-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Monika Dobska Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 302 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miêkka ISBN: 978-83-200-5603-7
Indeks: 5912-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 260 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-15-X
Indeks: 13658-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Frączkiewicz-Wronka Aldona Rok wyd: 2009 Ilość stron: 180 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-831-7
Indeks: 7020-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Czyżowski Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-87885-88-6
Indeks: 20201-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Noppenberg Mirosława, Bodys-Cupak I., Kózka M.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 342Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6542-8
Indeks: 18708-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: (red. nauk.) Bała Paweł, Załucki Mariusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 238 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-813-1
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 19092-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kęsy Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 256 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3547-4
Indeks: 0348-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Włodarczyk Cezary Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 294 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1716-X