
Indeks: 17804-1
Wydawnictwo: Czelej
Ciąża Problemy internisty i kardiologa
Autor: (red.) Dłużniewski M., Grzywanowska-Łaniewska I., Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 362 Format: 21,0 x 30,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-172-2
Indeks: 17804-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: (red.) Dłużniewski M., Grzywanowska-Łaniewska I., Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 362 Format: 21,0 x 30,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-172-2
Indeks: 4598-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Węgrzyn Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 152 Format: 15,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-5636-5 Seria: W gabinecie lekarza specjalisty
Indeks: 2051-1
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Wydanie: 1Rok wyd: 2024Ilość stron: 154Format: 11,0 x 19,0 cmOprawa: miękka
Indeks: 20443-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Grzegorz H. Bręborowicz, Witold MalinowskiRok wyd: 2022Ilość stron: 574Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-01-22498-1
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego
zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy
rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane
na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie
tematy jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz
charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku
farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia
leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów
cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu
aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na
rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie
zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania
skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Spis treści:
O autorach
Wstęp
Bibliografia
Indeks
Indeks: 10035-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Marek Mazur Rok wyd: 2002 Ilość stron: 360 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-8301147372
Indeks: 0348-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Włodarczyk Cezary Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 294 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1716-X
Indeks: 19325-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Chluska Jolanta Rok wyd: 2013 Ilość stron: 292 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4586-6
Indeks: 18613-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: Bogusz-Czerniewicz Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 104 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-170-5
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 10202-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Jacek Klich, Marcin Kautsch, Paul Campbell Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 192 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85688-44-7
Indeks: 16240-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Gotkowska Anna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 248 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1394-0
Indeks: 17870-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Opolski Krzysztof, Waśniewski Krzysztof Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 188 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-019-0
Indeks: 4906-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Shortell Stephen M., Kaluzny Arnold D. Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 520 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688676
Indeks: 0128-5
Wydawnictwo: Verlag Dashofer
Autor: Praca zbiorowa Rok wyd: 2010 Format: 13,5 x 19,0 cm Oprawa: plastikowa ISBN: 978-83-7537-082-9
Indeks: 0341-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Czupryna A., Poździoch S., Ryś A., Włodarczyk C.Rok wyd: 2001Ilość stron: 852Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 83-85688-62-5
Indeks: 17815-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Dobska Monika, Dobski Paweł Rok wyd: 2012 Ilość stron: 184 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1699-6
Indeks: 9671-3
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Medycznej
Autor: Helena Lenartowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 72 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85883-67-3
Indeks: 17234-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J. Rok wyd: 2011 Ilość stron: 694 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-1153-3
Indeks: 10194-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jarosław J. FedorowskiWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 200Format: 15,0 x 20,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-2546-X
Indeks: 5912-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 260 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-15-X