Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autoimmunologiczne choroby narządu wzroku
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 16221-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki
Indeks: 17181-1
Wydawnictwo: MedPharm
Autor: Galler Claudia, (red. pol.) Wojtylak P., Pluta J., Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 144 Format: 16,5 x 21,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62283-73-6 Seria: Opieka farmaceutyczna
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 7612-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: Poloński Lech, Jarosław Wasilewski Wydanie: 1 Rok wyd: 2004 Ilość stron: 150 Format: 21,0 x 30,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-89581-60-4
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego
zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy
rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane
na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie
tematy jak:
zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz
charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku
farmaceutycznym, strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia
leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania
pozycji marki, tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów
cenowych, marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia
dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu
aptecznego, reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na
rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej, badanie
zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania
skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu podmiotów zajmujących się wytwarzaniem, dystrybucją i logistyką produktów farmaceutycznych, a także pracowników aptek i studentów takich kierunków jak farmacja, promocja zdrowia oraz zarządzanie i marketing.
Spis treści:
O autorach
Wstęp
Bibliografia
Indeks
Indeks: 3058-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Chwierut Sławomir, Kulis Marzena, Stylo Waldemar, Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 290 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688587
Indeks: 11508-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Dolan Paul, Olsen Jan Abel Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 182 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-051-0
Indeks: 14484-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Mruk Henryk Rok wyd: 2009 Ilość stron: 172 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-890-4
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 11815-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Krot Katarzyna Rok wyd: 2008 Ilość stron: 336 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-209-4
Indeks: 6786-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Moni Wydanie: 3 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 244 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-394-8
Indeks: 17103-1
Wydawnictwo: Czelej
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Rok wyd: 2011 Ilość stron: 180 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-168-5 Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
Indeks: 7020-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Czyżowski Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 174 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-87885-88-6
Indeks: 19098-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red. nauk.) Pietrzak Bożena, Karkowski Tomasz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 400 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4344-2
Indeks: 18117-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu (dawniej Akade
Autor: Wysokińska-Senkus Aneta Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 184 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7160-537-6
Indeks: 17405-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: Detyna Beata, Detyna Jerzy Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 350 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-507-9
Indeks: 8425-3
Wydawnictwo: Difin
Autor: Małgorzata Paszkowska Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 262 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7930-530-8
Indeks: 20201-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Noppenberg Mirosława, Bodys-Cupak I., Kózka M.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 342Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6542-8
Indeks: 10224-3
Wydawnictwo: Wiedza i Życie
Autor: Krzysztof Nyczahj, Paweł Piecuch Rok wyd: 2014 Ilość stron: 182 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-269-3373-8
Indeks: 14371-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: (red.) Nowakowska Elżbieta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 220 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-068-5
Indeks: 12201-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Horosz Piotr Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 252 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4482-1