Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z
wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali wiele książek na temat marketingu i
zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy
zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Dr Monika Dobska jest kierownikiem
Studium Podyplomowego "Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej", dr Paweł Dobski wykłada
zarządzanie jakością w służbie zdrowia na studiach podyplomowych i MBA, jest
także konsultantem w tej dziedzinie.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości
usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji
zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano
m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług
medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach
leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu
jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO
9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów
zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Spis treści:
Wstęp
- Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami
- Percepcja jakości w usługach medycznych
- Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych
- System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 w podmiotach
leczniczych
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Spis wykresów