• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych
  • Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych

Zarządzanie jakością w podmiotach leczniczych

17815-1
  • Autor: Dobska Monika, Dobski Paweł
  • Rok wyd: 2012
  • Ilość stron: 184
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-264-1699-6
  • 49,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Autorzy są adiunktami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, współpracują z wieloma uczelniami w całym kraju. Napisali wiele książek na temat marketingu i zarządzania, m.in.: Marketing bezpośredni, Marketing usług medycznych, Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Dr Monika Dobska jest kierownikiem Studium Podyplomowego "Zarządzanie w Opiece Zdrowotnej", dr Paweł Dobski wykłada zarządzanie jakością w służbie zdrowia na studiach podyplomowych i MBA, jest także konsultantem w tej dziedzinie.

    W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami
    2. Percepcja jakości w usługach medycznych
    3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych
    4. System zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2008 w podmiotach leczniczych

    Bibliografia

    Spis tabel

    Spis rysunków

    Spis wykresów

    Szczegóły produktu
    17815-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku