• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną Stan prawny na dzień 2 listopada 2009 r.
  • Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną Stan prawny na dzień 2 listopada 2009 r.

Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną Stan prawny na dzień 2 listopada 2009 r.

14599-1
  • Autor: Rogoziński Kazimierz
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 312
  • Format: 15,0 x 21,0 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7601-933-8
  • 69,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Przeprowadzona w książce reinterpretacja profesjonalizmu (bo jest on czymś więcej niż fachowość i czymś innym niż komponent promocyjny) powinna im ułatwić wypracowanie trudnego kompromisu między etyką a biznesem, między powołaniem do wykonywania odpowiedzialnego zawodu a komercją.

    Książka może również wzbudzić zainteresowanie menedżerów podstawowej opieki zdrowotnej, choćby dlatego, że znajdą w niej rekonstrukcję konsekwentnie przeprowadzonego procesu implementacji relacyjnego marketingu do usług medycznych. Wdrażanie to, sięgając podstaw, zwiera się jednocześnie w model marketingowego zarządzania organizacją usługową, model osadzony na pełnym czterofazowym cyklu obsługi pacjenta.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. O zależności między osobowością a profesjonalizmem
    2. Wprowadzenie do marketingu usługowych relacji
    3. Relacyjny marketing usług medycznych
    4. Bez ludzi nie ma usług
    5. Relacje jako spoiwo organizacji usługowej i podstawa "prowadzenia indywidulanego nabywcy"
    6. Usługowy produkt medyczny
    7. Arena prezentacji
    8. Promocja w relacyjnych kontekście
    9. Jakość usług medycznych
    10. Wprowadzenie do zarządzania organizacją usługową świadczącą usługi medyczne
    11. Wprowadzenie do strategii triadycznej
    12. Kultura organizacji usługowej

    Posłowie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    14599-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 3044-3

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business

    Zawody medyczne

    Autor: Brzozowska-Kruczek Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 232 Format: 14,5 x 20,5 Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4122-6

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku