
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 7505-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Członkowscy Anna i Andrzej Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 288 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4639-7
Indeks: 17048-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Frontera Jennifer A. Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 424 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4139-2
Indeks: 0145-5
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Rok wyd: 2020Format: 14,0 x 12,5 cmOprawa: plastikowa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w
przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora.
Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i
wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji,
właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece
zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze
zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług
zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa
Podziękowania
I. ZROZUMIENIE SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ ORAZ ROLI MARKETINGU
II. ANALIZA RYNKU
III. ZASTOSOWANIE KONCEPCJI MARKETINGU MIX
IV. WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Słowniczek
Indeks
Indeks: 8364-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Głowacka M. D., Galicki J., Mojs E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 454 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-603-0
Indeks: 10000-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Marek Pawlak Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 276 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-15041-9
Indeks: 20201-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Noppenberg Mirosława, Bodys-Cupak I., Kózka M.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 342Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6542-8
Indeks: 16240-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Gotkowska Anna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 248 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1394-0
Indeks: 13658-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Frączkiewicz-Wronka Aldona Rok wyd: 2009 Ilość stron: 180 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-831-7
Indeks: 19325-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Chluska Jolanta Rok wyd: 2013 Ilość stron: 292 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4586-6
Indeks: 14504-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Stępniewski JanWydanie: 1Rok wyd: 2009Ilość stron: 130Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-2796-7
Indeks: 11667-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Korczak Karol Rok wyd: 2014 Ilość stron: 224 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4563-7
Indeks: 1028-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kutsch Marcin, Whitfield Malcolm, Klich Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 426 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1464-0 Seria: Nauki o zdrowiu
Indeks: 10224-3
Wydawnictwo: Wiedza i Życie
Autor: Krzysztof Nyczahj, Paweł Piecuch Rok wyd: 2014 Ilość stron: 182 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-269-3373-8
Indeks: 2925-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Włodarczyk Cezary, Stojgniew Sitko Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 162 Format: 18,5 x 25,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688544
Indeks: 17774-1
Wydawnictwo: Wszechnica Podatkowa
Autor: Borkiewicz-Liszka Małgorzata, Beliczyńska Monika, Rok wyd: 2012 Ilość stron: 256 Format: 23,5 x 16,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61807-92-6
Indeks: 0341-3
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Czupryna A., Poździoch S., Ryś A., Włodarczyk C.Rok wyd: 2001Ilość stron: 852Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 83-85688-62-5
Indeks: 13242-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Czerw Aleksandra Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 266 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-034-3
Indeks: 15884-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red. nauk.) Hartman Jan, Zalewski Zbigniew Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 200 Format: 13,0 x 20,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4440-1
Indeks: 5912-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 260 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-15-X