Indeks: 18954-1
Wydawnictwo: MediSfera
Artroskopowe techniki leczenia barku Przewodnik ilustrowany
Autor: (red.) David Tal S., Andrews James R., (red. pol.) Rok wyd: 2013 Ilość stron: 194 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-929022-6-3
Indeks: 18954-1
Wydawnictwo: MediSfera
Autor: (red.) David Tal S., Andrews James R., (red. pol.) Rok wyd: 2013 Ilość stron: 194 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-929022-6-3
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 12005-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Warlow Charles Rok wyd: 2008 Ilość stron: 486 Format: 12,5 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89769-93-0
Indeks: 18700-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Hales Robert E., Yudofsky Stuart C., Gabbard Glen Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 530 Format: 22,0 x 29,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61104-45-2
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w
przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora.
Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i
wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji,
właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece
zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze
zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług
zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa
Podziękowania
I. ZROZUMIENIE SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ ORAZ ROLI MARKETINGU
II. ANALIZA RYNKU
III. ZASTOSOWANIE KONCEPCJI MARKETINGU MIX
IV. WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Słowniczek
Indeks
Indeks: 1428-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Karkowski Tomasz Rok wyd: 2010 Ilość stron: 332 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-998-7
Indeks: 18933-1
Wydawnictwo: Śląsk Wydawnictwo Naukowe
Autor: Kowalski Sławomir, Krukowska-Miler Agata Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 184 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7164-716-1
Indeks: 15530-1
Wydawnictwo: Cornetis
Autor: (red.) Skalik Jan Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 600 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-919540-5-6
Indeks: 8882-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: red. Ksykiewicz-Dorota Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 582 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4594-9 Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich
Indeks: 15089-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Kautsch Marcin Rok wyd: 2010 Ilość stron: 466 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0233-3
Indeks: 5913-1
Wydawnictwo: IPIS Instytut Przedsiębiorczości i Samorządności
Autor: (red.) Trocki Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 180 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-88432-16-8
Indeks: 18613-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: Bogusz-Czerniewicz Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 104 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7597-170-5
Indeks: 7987-1
Wydawnictwo: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi
Autor: Sikorski Czesław Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 60 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-86052-78-3 Seria: Szkoła Zdrowia Publicznego
Indeks: 0348-3
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Włodarczyk Cezary Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 294 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-233-1716-X
Indeks: 19092-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kęsy Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 256 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3547-4
Indeks: 16632-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Hass-Symotiuk Maria Rok wyd: 2011 Ilość stron: 220 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1337-7
Indeks: 17037-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Folland Sherman, Goodman Allen C., Stano Miron Rok wyd: 2011 Ilość stron: 1080 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-1149-6
Indeks: 1433-3
Wydawnictwo: ABC Dom Wydawniczy
Autor: Zimna TamaraWydanie: 1Rok wyd: 2004Ilość stron: 206Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-7416-150-7
Indeks: 3058-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Chwierut Sławomir, Kulis Marzena, Stylo Waldemar, Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 290 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688587
Indeks: 15736-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Ponikło Witold Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 136 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0425-2
Indeks: 11522-1
Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii
Autor: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 76 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-85705-89-5