
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Elektrokardiografia dla lekarza praktyka
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 0287-1
Wydawnictwo: scientoholic
Autor: Śpiewak Radosław, Plichta Danuta Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 330 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-929579-5-9
Indeks: 16923-1
Wydawnictwo: Scholar
Autor: Radoszewska Joanna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 222 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7383-495-8
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w
przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora.
Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i
wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji,
właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece
zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze
zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług
zdrowotnych.
W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
Przedmowa do wydania polskiego
Przedmowa
Podziękowania
I. ZROZUMIENIE SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ ORAZ ROLI MARKETINGU
II. ANALIZA RYNKU
III. ZASTOSOWANIE KONCEPCJI MARKETINGU MIX
IV. WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
Słowniczek
Indeks
Indeks: 10661-1
Wydawnictwo: Alfa-medica press
Autor: Maciąg Agnieszka, Kuszewski Krzysztof, Topczewska- Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 164 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-000-1
Indeks: 10194-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Jarosław J. FedorowskiWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 200Format: 15,0 x 20,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-2546-X
Indeks: 2925-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Włodarczyk Cezary, Stojgniew Sitko Wydanie: 1 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 162 Format: 18,5 x 25,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688544
Indeks: 14599-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Rogoziński Kazimierz Rok wyd: 2009 Ilość stron: 312 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7601-933-8
Indeks: 17626-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Kowalczyk Jerzy Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 232 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-430-3
Indeks: 6786-1
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Moni Wydanie: 3 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 244 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-394-8
Indeks: 10000-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Marek Pawlak Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 276 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-15041-9
Indeks: 9597-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 286 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3447-1
Indeks: 8364-3
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Głowacka M. D., Galicki J., Mojs E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 454 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-603-0
Indeks: 16240-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Gotkowska Anna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 248 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1394-0
Indeks: 9671-3
Wydawnictwo: Centrum Edukacji Medycznej
Autor: Helena Lenartowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 1998 Ilość stron: 72 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85883-67-3
Indeks: 18506-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kolasa Katarzyna Rok wyd: 2012 Ilość stron: 240 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-3859-2
Indeks: 4516-3
Wydawnictwo: CeDeWu
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka Wydanie: 4 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 304 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-380-1
Indeks: 3058-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Chwierut Sławomir, Kulis Marzena, Stylo Waldemar, Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 290 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8385688587
Indeks: 13841-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Frączkiewicz-Wronka Aldona, Austen-Tym Agat Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 228 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-835-5
Indeks: 18988-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4