• anty

Wszystkie bestsellery
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej
  • Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

17234-1
  • Autor: Kotler Philip, Shalowitz Joel, Stevens Robert J.
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 694
  • Format: 17,0 x 24,5 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-264-1153-3
  • 189,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
    Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.

    W książce autorzy zawarli m.in.: opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing; analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych; omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej; tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych; zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia; kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.



    Spis treści:

    Przedmowa do wydania polskiego

    Przedmowa

    Podziękowania

     

    I. ZROZUMIENIE SYSTEMU OPIEKI ZDROWOTNEJ ORAZ ROLI MARKETINGU

    1. Rola marketingu w organizacjach opieki zdrowotnej
    2. Definiowanie systemu opieki zdrowotnej oraz związane z nim kompromisy
    3. Sektor opieki zdrowotnej i jego otoczenie marketingowe
    4. Determinanty konsumpcji usług opieki zdrowotnej

     

    II. ANALIZA RYNKU

    1. Strategia i planowanie marketingowe
    2. W jaki sposób nabywcy opieki zdrowotnej dokonują wyborów
    3. Wykorzystywanie systemów informacyjnych o rynku oraz badań marketingowych
    4. Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego, pozycjonowanie i konkurencja

     

    III. ZASTOSOWANIE KONCEPCJI MARKETINGU MIX

    1. Kształtowanie ofert produktowych i usługowych oraz zarządzanie nimi
    2. Rozwój nowych produktów i kreowanie ich marki
    3. Strategie cen i podejmowania decyzji cenowych w opiece zdrowotnej
    4. Projektowanie kanałów marketingowych opieki zdrowotnej i zarządzanie nimi
    5. Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią
    6. Osobowe formy komunikacji marketingowej: przekaz nieformalny, sprzedaż osobista, marketing bezpośredni

     

    IV. WDRAŻANIE I KONTROLOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

    1. Organizacja, wdrażanie i kontrolowanie marketingu

     

    Słowniczek

    Indeks

    Szczegóły produktu
    17234-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 18988-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zarządzanie podmiotem leczniczym

    Autor: (red.) Galicki Jan, Głowacka Maria Danuta, Mojs Ew Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 448 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0715-4

    Cena 70,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku