• Banner

  • NFZ

Indeks: 16221-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badanie w lampie szczelinowej

Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki

Cena 99,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 3581-1

Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe

Mózg a zachowanie

Autor: Górska Teresa, Grabowska Anna, Zagrodzka Jolanta Wydanie: 3 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 668 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-14447-0

Cena 99,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka
  • Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka

Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka

18933-1
  • Autor: Kowalski Sławomir, Krukowska-Miler Agata
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2012
  • Ilość stron: 184
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7164-716-1
  • 29,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    "Książka jest teoretycznym kompendium wiedzy na temat specyfiki działań marketingowych wdrażanych na rynku usług medycznych, ratownictwa medycznego oraz turystyki. Punktem wyjściowym rozważań jest prezentacja podstawowych pojęć marketingowych, w tym obszary działań marketingowych, narzędzia marketingowe, znaczenie segmentacji i pozycji usługi jako specyficznego produktu na rynku marketingowym. Istotnym aspektem przedstawionym w publikacji jest zarządzanie marketingowe oraz strategia marketingowa: jej wybór i wdrażanie. W odniesieniu do usług medycznych dokonano syntetycznej charakterystyki marketingu przez pryzmat zmian strukturalnych w służbie zdrowia oraz ewolucję usług medycznych na przestrzeni ostatnich lat. Opisano między innymi uwarunkowania wpływające na stosowanie narzędzi marketingowych w tej sferze działalności. W przypadku ratownictwa medycznego główny nacisk położono na kwestie związane z niekomercyjnym charakterem działań marketingowych, a także na rolę mediów w kształtowaniu marketingu tego obszaru usług. Tłem dla prezentacji specyfiki marketingu turystycznego jest charakterystyka składników marketingu-mix dla tej branży: produktu turystycznego, polityki cenowej w usługach turystycznych, system dystrybucji usług i ich promocja.

    Celem publikacji jako całości jest pokazanie zróżnicowania stosowania działań marketingowych w zależności od wybranego obszaru usług. Założeniem autorów było syntetyczne zgromadzenie informacji na temat takich działań i określenie stopnia zróżnicowania badanych obszarów pod kątem marketingowym. Książka, bazująca na wielu źródłach, daje przekrój wiedzy związanej z funkcjonowaniem wybranych obszarów rynku usługowego w Polsce i może stanowić pomoc w ich dokładniejszym poznaniu."

    ze Wstępu



    Spis treści:

    Słowo wstępne

    1. Marketing i jego znaczenie na rynku usług
    2. Zarządzanie marketingowe w usługach
    3. Specyfika marketingu usług medycznych
    4. Specyfika marketingu ratownictwa medycznego
    5. Specyfika marketingu usług turystycznych
    Szczegóły produktu
    18933-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 16163-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Ekonomia w ochronie zdrowia

    Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6

    Cena 93,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 8882-1

    Wydawnictwo: PZWL

    Zarządzanie w pielęgniarstwie

    Autor: red. Ksykiewicz-Dorota Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 582 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4594-9 Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich

    Cena 148,72 zł Cena podstawowa 169,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku