• Banner

  • NFZ

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 5369-1

Wydawnictwo: Via Medica

Ciśnienie tętnicze a udar mózgu

Autor: Chalmers J., Macmahon S., Anderson C., Neal B., Ro Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8372581509 Seria: Poradnik Klinicysty

Cena 15,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka
  • Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka

Zastosowanie marketingu na rynku usług Medycyna Ratownictwo Turystyka

18933-1
  • Autor: Kowalski Sławomir, Krukowska-Miler Agata
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2012
  • Ilość stron: 184
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7164-716-1
  • 29,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    "Książka jest teoretycznym kompendium wiedzy na temat specyfiki działań marketingowych wdrażanych na rynku usług medycznych, ratownictwa medycznego oraz turystyki. Punktem wyjściowym rozważań jest prezentacja podstawowych pojęć marketingowych, w tym obszary działań marketingowych, narzędzia marketingowe, znaczenie segmentacji i pozycji usługi jako specyficznego produktu na rynku marketingowym. Istotnym aspektem przedstawionym w publikacji jest zarządzanie marketingowe oraz strategia marketingowa: jej wybór i wdrażanie. W odniesieniu do usług medycznych dokonano syntetycznej charakterystyki marketingu przez pryzmat zmian strukturalnych w służbie zdrowia oraz ewolucję usług medycznych na przestrzeni ostatnich lat. Opisano między innymi uwarunkowania wpływające na stosowanie narzędzi marketingowych w tej sferze działalności. W przypadku ratownictwa medycznego główny nacisk położono na kwestie związane z niekomercyjnym charakterem działań marketingowych, a także na rolę mediów w kształtowaniu marketingu tego obszaru usług. Tłem dla prezentacji specyfiki marketingu turystycznego jest charakterystyka składników marketingu-mix dla tej branży: produktu turystycznego, polityki cenowej w usługach turystycznych, system dystrybucji usług i ich promocja.

    Celem publikacji jako całości jest pokazanie zróżnicowania stosowania działań marketingowych w zależności od wybranego obszaru usług. Założeniem autorów było syntetyczne zgromadzenie informacji na temat takich działań i określenie stopnia zróżnicowania badanych obszarów pod kątem marketingowym. Książka, bazująca na wielu źródłach, daje przekrój wiedzy związanej z funkcjonowaniem wybranych obszarów rynku usługowego w Polsce i może stanowić pomoc w ich dokładniejszym poznaniu."

    ze Wstępu



    Spis treści:

    Słowo wstępne

    1. Marketing i jego znaczenie na rynku usług
    2. Zarządzanie marketingowe w usługach
    3. Specyfika marketingu usług medycznych
    4. Specyfika marketingu ratownictwa medycznego
    5. Specyfika marketingu usług turystycznych
    Szczegóły produktu
    18933-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku