• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia w miejscu pracy Teoria i zagadnienia praktyczne
  • Promocja zdrowia w miejscu pracy Teoria i zagadnienia praktyczne

Promocja zdrowia w miejscu pracy Teoria i zagadnienia praktyczne

1969-3
  • Autor: Gniazdowski Andrzej
  • Rok wyd: 1997
  • Ilość stron: 156
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 8386052082
  • Książka antykwaryczna
    24,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis
    Prezentowane opracowanie ma charakter wprowadzenia w podstawowe teoretyczne oraz praktyczne problemy promocji zdrowia w miejscu pracy. Jego głównym celem jest dostarczenie potencjalnym realizatorom programów promocji zdrowia w środowisku pracy niezbędnej wiedzy, która umożliwi im efektywne działanie w tej dziedzinie. Adresatami jego jest ponadto kadra zarządzająca, a szczególnie właściciele i dyrektorzy przedsiębiorstw, od których zależą decyzje dotyczące podjęcia w ich zakładach programów promocyjnych. Zawiera bowiem dane i informacje, które stanowić mogą pozytywne przesłanki do podejmowania tego rodzaju decyzji. Publikacja oparta jest przede wszystkim na doświadczeniach zachodniej teorii i praktyki realizacji programów promocji zdrowia w miejscu pracy. W tej adaptacji uwzględniono, w miarę możliwości, polskie realia, zarówno gdy chodzi o specyfikę i stan naszej gospodarki, jak też możliwości realizacji zadań promocyjnych w ramach polskiego systemu ochrony zdrowia.

    Spis treści:

    Przedmowa

    Wprowadzenie

    Nowy model opieki zdrowotnej nad pracującymi w Polsce - od medycyny naprawczej do umacniania zdrowia

     

    I. PROMOCJA ZDROWIA

    1. Teoretyczne podstawy promocji zdrowia
    2. Pojęcie promocji zdrowia

     

    II. PROMOCJA ZDROWIA W MIEJSCU PRACY

    1. Promocja zdrowia w miejscu pracy - ujęcie modelowe
    2. Promocja zdrowia w miejscu pracy - dotychczasowe doświadczenia

     

    III. ZAGADNIENIA PRAKTYCZNE PROMOCJI ZDROWIA W MIEJSCU PRACY

    1. Sfery interwencji promocyjnych
    2. Działania promocyjne
    3. Główne zasady realizacji programów promocyjnych
    4. Modelowa struktura procesu promocyjnego
    5. Inicjowanie programu promocji
    6. Planowanie programu promocji
    7. Wdrożenie programu promocji
    8. Ocena efektywności programu promocji

     

    Zakończenie

    Załącznik - Zdrowsza praca w "Brabancji" - przykład programu promocji zdrowia w miejscu pracy

    Literatura

    Szczegóły produktu
    1969-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku