• anty

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 8330-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Praktyczna okulistyka dziecięca

Autor: Gotz-Więckowska Anna, Pawlak MartaWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 202Format: 23,5 x 32,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-61257-55-4

Cena 215,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 20273-1

Wydawnictwo: Media-Press

Pediatria w praktyce lekarza POZ

Autor: Dobrzańska Anna, Obrycki Łukasz, Socha PiotrWydanie: 1 - poprawioneRok wyd: 2023Ilość stron: 708Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-89809-47-6

Cena 199,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia
  • Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia

Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia

4459-3
  • Autor: (red.) Andruszkiewicz A., Banaszkiewicz M.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 276
  • Format: 16,5 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-60608-67-8
  • Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich
  • Książka antykwaryczna
    34,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Dotychczasowe idee i perspektywy rozwoju promocji zdrowia wyznaczają nowe zadania dla pielęniarek i położnych. Autorki są przekonane, że promocja zdrowia odgrywa znaczącą rolę w umacnianiu pozycji pielęgniarek i położnych w działaniu na rzecz zdrowia, ale jest również obszarem wymagającym od nich rzetelnego przygotowania teoretycznego i praktycznego.



    Spis treści:

    Autorzy

    Wstęp

    1. Zdrowie jako wartość
    2. Psychospołeczny kontekst promocji zdrowia
    3. Wybrane zagadnienia z zakresu promocji zdrowia
    4. Promocja zdrowia w społecznościach lokalnych
    5. Promocja zdrowia a pielęgniarstwo
    6. Wybrane zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej w promocji zdrowia
    7. Poradnictwo w pracy pielęgniarki i położnej
    8. Etyczno - deontologiczne aspekty promocji zdrowia

    Indeks

    Szczegóły produktu
    Czelej
    4459-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 0351-3

    Wydawnictwo: Aspra J-R & Instytut Polityki Społecznej UW

    Migracje a zdrowie

    Autor: Jaroszewska Emilia Rok wyd: 2013 Ilość stron: 318 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7545-440-6

    Cena 35,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 4299-1

    Wydawnictwo: Vesalius

    Zdrowie publiczne t. 2

    Autor: (red.) Czupryna A., Poździoch S., Ryś A., Włodarcz Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 448 Format: 17,0 x 25,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-85688-62-5

    Cena 59,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 18842-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zdrowie publiczne w Polsce

    Autor: Głowacka Maria Danuta, Zdanowska JoannaRok wyd: 2013Ilość stron: 248Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-264-4211-7

    Cena 49,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku