• Banner

  • NFZ

Indeks: 16221-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badanie w lampie szczelinowej

Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki

Cena 99,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 17873-1

Wydawnictwo: MedPharm

Choroby oczu

Autor: Binnewies-Stulcken K., (red. pol.) Misiuk-Hojło M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 130 Format: 16,5 x 21,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62283-92-7 Seria: Opieka farmaceutyczna

Cena 32,00 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia
  • Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia

Promocja zdrowia t. 1 Teoretyczne podstawy promocji zdrowia

4459-3
  • Autor: (red.) Andruszkiewicz A., Banaszkiewicz M.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 276
  • Format: 16,5 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-60608-67-8
  • Seria: Podręczniki dla studentów studiów pielęgniarskich
  • Książka antykwaryczna
    34,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    Promocja zdrowia w swojej najprostszej formie oznacza poprawianie zdrowia. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji opieki zdrowotnej oraz jedno z najważniejszych zadań w dziedzinie zdrowia. Dotychczasowe idee i perspektywy rozwoju promocji zdrowia wyznaczają nowe zadania dla pielęniarek i położnych. Autorki są przekonane, że promocja zdrowia odgrywa znaczącą rolę w umacnianiu pozycji pielęgniarek i położnych w działaniu na rzecz zdrowia, ale jest również obszarem wymagającym od nich rzetelnego przygotowania teoretycznego i praktycznego.



    Spis treści:

    Autorzy

    Wstęp

    1. Zdrowie jako wartość
    2. Psychospołeczny kontekst promocji zdrowia
    3. Wybrane zagadnienia z zakresu promocji zdrowia
    4. Promocja zdrowia w społecznościach lokalnych
    5. Promocja zdrowia a pielęgniarstwo
    6. Wybrane zagadnienia z zakresu komunikacji interpersonalnej w promocji zdrowia
    7. Poradnictwo w pracy pielęgniarki i położnej
    8. Etyczno - deontologiczne aspekty promocji zdrowia

    Indeks

    Szczegóły produktu
    Czelej
    4459-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku