
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 15892-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Cooper Grant, Herrera Joseph E. Rok wyd: 2010 Ilość stron: 286 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61104-35-3
Indeks: 19316-1
Wydawnictwo: BiFolium
Autor: (red.) Steinborn Barbara Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 166 Format: 17,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-87991-91-0
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Myślą przewodnią przedłożonego tomu Społeczne i edukacyjne uwarunkowania rozwoju oraz funkcjonowania dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością jest spojrzenie na zadania instytucji szkoły oraz uwarunkowania i efekty procesu kształcenia w kontekście rozwoju uczniów. Z jednej strony proces edukacji szkolnej traktowany jest jako ważny element wsparcia, wyznaczany potencjałem jego uczestników, a z drugiej ? powinien on służyć rozwojowi uczniów.
Na całość opracowania składają się trzy części. W pierwszej autorzy skupiają się na problematyce rozwoju emocjonalnego oraz społecznego dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Część druga obejmuje wybrane zagadnienia funkcjonowania szkoły osadzonej w tyglu różnorodnych oczekiwań społecznych wobec tej instytucji. W ostatniej części Czytelnik znajdzie teksty ukazujące złożoność uwarunkowań samego procesu kształcenia uczniów niepełnosprawnych. W niektórych przypadkach są one odnoszone do oczekiwań społecznych, w innych ukonstytuowane głownie na samych potrzebach uczestników procesu kształcenia.
Spis treści:
Emocjonalne uwarunkowania rozwoju i funkcjonowania dzieci
i młodzieży niepełnosprawnej
Zasady szkoły w procesie
wspierania ucznia niepełnosprawnego
Uwarunkowania i efekty
procesu uczenia się dziecka niepełnosprawnego
Indeks: 8281-3
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza w Lublinie
Autor: Mariusz Korczyński Rok wyd: 2009 Ilość stron: 228 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60594-49-0
Indeks: 1353-3
Wydawnictwo: Polskie Towarzystwo Stwardnienia Rozsianego
Autor: Anna KlinikWydanie: 1Rok wyd: 2003Ilość stron: 70Format: 15,5 x 22,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-918304-0-3
Indeks: 1161-3
Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Autor: Zabłocki Kazimierz JacekWydanie: 1Rok wyd: 1998Ilość stron: 170Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 8386770805
Indeks: 8500-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warsz
Autor: Matka Elżbieta Czacka Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 288 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7072-502-0
Indeks: 20749-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Bożena Odowska-SzlachcicWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 296Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7744-169-5
Indeks: 12427-1
Wydawnictwo: Jedność
Autor: Kovacs Heike, Kaltenthaler Birgit Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 144 Format: 13,0 x 20,1 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7442-692-3
Indeks: 8493-1
Wydawnictwo: KUL Wydawnictwo
Autor: (red.) Domagała-Zyśk Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 320 Format: 17,5 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7363-718-4
Indeks: 8472-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Naprawa R., Tanajewska A., Korzeniewska E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 116 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-323-0
Indeks: 8499-1
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie
Autor: Fojkis Aldona Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 230 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7405-483-6
Indeks: 19532-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Golding Maggi, Stacey Jill Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 206 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4721-7
Indeks: 2747-1
Wydawnictwo: UMCS
Autor: Kazanowski Zdzisław Wydanie: miękka Rok wyd: 2003 Ilość stron: 176 Format: 16,5 x 23,5 cm ISBN: 83-227-2096-3
Indeks: 15771-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Pisula Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 212 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-420-6
Indeks: 3842-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Faherty CatherineWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 512Format: 21,0 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-4125-3
Indeks: 8498-1
Wydawnictwo: Marszałek Adam
Autor: Dąbrowska Małgorzata, Rozesłaniec Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 70 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7611-348-7
Indeks: 15356-1
Wydawnictwo: Impuls
Autor: Woynarowska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 320 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7587-208-8
Indeks: 14325-1
Wydawnictwo: Impuls
Autor: Pawlak Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 152 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7587-248-4