• Banner

  • NFZ

Indeks: 14331-1

Wydawnictwo: MediPage

100 rozpoznań. Ginekologia

Autor: Hricak Hedvig, Reinhold Caroline, Ascher Susan M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 332 Format: 13,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89769-58-9 Seria: Radiologia - Seria Kieszonkowa

Cena 99,99 zł Cena podstawowa 115,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 18274-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Przypadki kliniczne w ginekologii

Autor: (red.) Kamiński Paweł, Wielgoś Mirosław Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 212 Format: 16,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-62510-42-9

Cena 99,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia w kulturze fizycznej Kryteria dobrej praktyki
  • Promocja zdrowia w kulturze fizycznej Kryteria dobrej praktyki

Promocja zdrowia w kulturze fizycznej Kryteria dobrej praktyki

9787-1
  • Autor: Kulmatycki Lesław
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2003
  • Ilość stron: 232
  • Format: 16,6 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-89156-06-7
  • 43,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    W pracy omówiono kryteria dobrej praktyki w promocji oraz merytoryczne kompetencje promotorów zdrowia w odniesieniu do polskich uwarunkowań społeczno-ekonomicznych. Książka składa się z czterech głównych części. Pierwsza dotyczy interpretacji pojęcia zdrowia i teoretycznych założeń promocji zdrowia m.in. w odniesieniu do dokumentów Światowej Organizacji Zdrowia. Druga obejmuje działalność czterech zespołów promocji zdrowia realizujących swe zadania w różnym zakresie, miejscu i czasie. Z kolei w trzeciej znajduje się "uniwersalny model siandaryzacji pracy zespołu promocji zdrowia" oraz propozycja zadań "nowoczesnego zespołu promocji zdrowia" funkcjonującego w warunkach regionalnych. W końcowej części pracy autor wskazuje na zbieżności programowe kształcenia w zakresie kultury fizycznej i kształcenia w promocji zdrowia oraz proponuje zakresy kompetencji promotorów zdrowia i treści programowe kształcenia na uczelni wychowania fizycznego. Książka powstała na podstawie pracy konkretnych zespołów promocji zdrowia kierowanych przez autora w Sydney i we Wrocławiu w ciągu ostatnich 15 lat. Proponowane w niej kryteria, modele i narzędzia nawiązują do światowych i europejskich rozwiązań i z powodzeniem mogą być zaadaptowane i wdrożone w innych zespołach i instytucjach.

    Spis treści:
    1. Promocja zdrowia - podstawowe pojęcia i interpretacja
    2. Kryteria dobrej praktyki w promocji zdrowia - doświadczenia własne
    3. Uniwersalny model standaryzacji pracy zespołu promocji zdrowia
    4. Promocja zdrowia w programie uczelni wychowania fizycznego
    Szczegóły produktu
    9787-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku