• Banner

  • NFZ

Wszystkie bestsellery
Wprowadzenie do psychologii słyszenia
  • Wprowadzenie do psychologii słyszenia

Wprowadzenie do psychologii słyszenia

10012-3
Autor: Brian C. J. Moore
Rok wyd: 1999
Ilość stron: 390
Format: 18,0 x 24,0 cm
Oprawa: miękka
Książka antykwaryczna
45,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

Szczegóły produktu
10012-3
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 8527-1

Wydawnictwo: PZWL

Psychodietetyka

Autor: (red.) Anna Brytek-Matera Wydanie: 1 Rok wyd: 2020 Ilość stron: 566 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-5992-2

Cena 183,60 zł Cena podstawowa 204,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 16214-1

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Seksualność człowieka

Autor: Bancroft John, (red. pol.) Lew-Starowicz Zbigniew,Wydanie: 1Rok wyd: 2010Ilość stron: 546Format: 21,0 x 30,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7609-274-4

Cena 132,61 zł Cena podstawowa 149,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 18770-1

Wydawnictwo: Imago

Narcyzm Nowa teoria

Autor: Symington Neville Wydanie: 2 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 176 Format: 15,0 x 22,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-955789-6-0

Cena 62,00 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku