Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.
Opis
Ksiazka ta traktuje wlasnie o mechanizmach zdobywania wladzy we
wspolczesnych kampaniach wyborczych Przedstawione jest w niej fascynujace i
rzadko jak dotad badane zjawisko marketingu politycznego analizowanego na
podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce Podstawowy walor tego
opracowania to polaczenie teorii marketingu politycznego z praktyka Z jednej
strony ksiazka ta sluzyc wiec moze jako podrecznik akademicki z drugiej stanowi
wyczerpujacy przeglad technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej w celu
ksztaltowania postaw wyborcow i zdobycia ich glosow Ksiazka sluzyc bedzie
zarowno studentom kierunkow humanistycznych oraz zarzadzania i marketingu
specjalistom zajmujacym sie marketingiem reklama czy public relations jak i
politykom a takze osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji podczas
wyborow
Autor: Opolski Krzysztof, Dykowska Bożena, Możdżonek Moni Wydanie: 3 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 244 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7556-394-8
Autor: (red. nauk.) Pietrzak Bożena, Karkowski Tomasz Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 400 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-4344-2
Autor: Andrzej Ogiński, Piotr Krasucki
Wydanie: 1
Rok wyd: 1972
Ilość stron: 144
Format: 15,0 x 20,5 cm
Oprawa: miękka
Seria: Biblioteka Lekarza Przemysłowego