• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Praktyka i teoria promocji zdrowia
  • Praktyka i teoria promocji zdrowia

Praktyka i teoria promocji zdrowia

7374-1
  • Autor: Karski Jerzy B.
  • Wydanie: 5
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-333-7
  • 49,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Książka ma stanowić uzupełniającą lekturę dla studentów, a także zasób wskazówek i wiedzy przy opracowywaniu programów zdrowotnych przez pracowników administracji samorządowej różnych szczebli oraz organizacje pozarządowe zainteresowane poprawą sytuacji zdrowotnej w środowisku ich działania.

    Spis treści:
    1. Znaczenie rozwoju pojęcia zdrowia dla tworzenia nowych pojęć i wartości
    2. Psychologiczne i antropologiczne aspekty zdrowia
    3. Zdrowie, normy etyczne i zasady światopoglądowe
    4. Uwarunkowania zdrowia i środowiska wspierające zdrowie
    5. Wybrane polityki i strategie promocji zdrowia
    6. Udział promocji zdrowia w osiąganiu celów zdrowotnych
    7. Programy promocji zdrowia dla środowisk lokalnych: gminy, miasta, powiatu, województwa
    8. Promocja zdrowia jako zadanie dla opieki zdrowotnej
    9. Środowisko i zdrowie - zdrowie środowiskowe
    10. Aktualne możliwości wykorzystania teorii ekonomii zdrowia dla potrzeb promocji zdrowia
    11. Aktualne możliwości finansowania działań promocji zdrowia
    12. Planowanie i wdrażanie krajowych programów zdrowia publicznego
    13. Promocja zdrowia w procesie reformowania systemu opieki zdrowotnej
    14. Rola legislacji we wdrażaniu polityki promocji zdrowia
    15. Teoria organizacji i zarządzania w promocji zdrowia
    16. Marketing społeczny w promocji zdrowia
    17. Projekty i programy promocji zdrowia ŚOZ i ich rozwój w
    18. Promocja zdrowia w Unii Europejskiej i szanse jej realizacji według unijnych zasad w Polsce
    19. Dokumenty

    Literatura

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    7374-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 19404-1

    Wydawnictwo: PZWL

    Zdrowie publiczne

    Autor: (red. nauk.) Kulik Teresa B., Pacian A. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 396 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4313-6

    Cena 95,92 zł Cena podstawowa 109,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 10811-1

    Wydawnictwo: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach (dawniej

    Rynek pracy w ochronie zdrowia

    Autor: Holecki Tomasz, Syrkiewicz-Świtała Magdalena Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7509-041-3

    Cena 15,75 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku