• Banner

  • NFZ

Indeks: 9454-1

Wydawnictwo: MediPage

100 rozpoznań. Układ krążenia

Autor: Brady Thomas J., Grist Thomas M., Westra Sjirk J., Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 312 Format: 13,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89769-11-5 Seria: Radiologia - Seria Kieszonkowa

Cena 99,99 zł Cena podstawowa 115,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 17181-1

Wydawnictwo: MedPharm

Choroby serca i układu krążenia

Autor: Galler Claudia, (red. pol.) Wojtylak P., Pluta J., Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 144 Format: 16,5 x 21,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62283-73-6 Seria: Opieka farmaceutyczna

Cena 36,00 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
Zobaczyć świat Projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego
  • Zobaczyć świat Projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego

Zobaczyć świat Projekt pracy z uczniem niewidomym na lekcjach języka polskiego

8499-1
  • Autor: Fojkis Aldona
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2009
  • Ilość stron: 230
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7405-483-6
  • 29,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Publikacja podejmuje ważne społecznie zagadnienie dotyczące edukacji polonistycznej dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Jej Autorka wybrała problematykę badawczą, która stanowi próbę nowego ujęcia zagadnień z zakresu dyftopedagogiki w aspekcie podmiotowo-przedmiotowym rozwijanym zarówno na gruncie dociekań teoretycznych, jak i empirycznych egzemplifikacji. Autorka opisuje swoje doświadczenia i obserwacje poczynione w trakcie wieloletniej pracy z dziećmi niewidomymi. Całym swoim wywodem myślowym obala wiele stereotypów społecznych narosłych wokół ludzi niewidomych, w tym przekonanie, że ten rodzaj niepełnosprawności uniemożliwia aktywność poznawczą i społeczną. Zawarte tu propozycje cykli lekcyjnych i programowanie pracy z poezją wyrastają z przemyśleń i codziennej praktyki szkolnej, weryfikującej i doskonalącej wybrane metody.Doktor Aldona Fojkis od kilkunastu lat jest nauczycielką języka polskiego w LO przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niedowidzących i Niewidomych w Dąbrowie Górniczej. Od kilku lat współpracuje z Akademią Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi, prowadząc zajęcia głównie z pedagogiki specjalnej. Pełni funkcję opiekuna merytorycznego słuchaczy Studiów Podyplomowych na kierunku Terapia pedagogiczna z elementami arteterapii. Jest także egzaminatorem CKE w zakresie sprawdzania prac gimnazjalnych i maturalnych z języka polskiego, również dla osób słabo widzących i niewidomych. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana za osiągnięcia w pracy dydaktycznej.

    Spis treści:

    1. Pedagogika społeczna i szkolnictwo specjalne wobec ucznia niepełnosprawnego
    2. Specyfika percepcji świata przez ludzi niewidomych i słabo widzących
    3. Praktyczne zastosowanie zjawiska kompensacji
    4. Widzenie skórne
    Szczegóły produktu
    8499-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 8458-1

    Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie

    ADHD polemiki i badania

    Autor: (red.) Baranowska Wanda Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 152 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7405-457-7

    Cena 29,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku