• Banner

  • NFZ

Wszystkie bestsellery
Psychologia w naukach medycznych (CD)
  • Psychologia w naukach medycznych (CD)

Psychologia w naukach medycznych (CD)

14374-1
  • Autor: (red. nauk.) Cybulski Marcin, Strzelecki Wojciech
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2010
  • Format: 13,5 x 19,0 cm
  • Oprawa: pudełko
  • ISBN: 978-83-7597-071-5
  • 20,49 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Publikacja ta może być nie tylko pomocnym narzędziem dydaktycznym dla studentów uczelni medycznych, ale także dla wszelkich organizatorów i inspiratorów działania w zakresie szeroko pojmowanego zdrowia aktywnie podejmujących wysiłki na rzecz poprawy jakości terapii i leczenia zróżnicowanych grup ludzkich w różnych sferach funkcjonowania psychospołecznego.

    Spis treści:

    Przedmowa

    1. Neurorehabilitacja w padaczce wieku rozwojowego
    2. Znaczenie wsparcia psychologicznego w rehabilitacji pacjenta
    3. Rodzaje terapii stosowanych w pracy z osobami z rozpoznaną chorobą nowotworową
    4. Rola psychoonkologii w leczeniu chorób nowotworowych u dzieci
    5. Choroby psychosomatyczne u dzieci
    6. Wybrane aspekty pomocy psychologicznej ofiarom wypadków drogowych
    7. Psychologiczne konsekwencje traumy i PTSD
    8. Zakres i charakter pomocy psychologicznej udzielanej pacjentkom Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
    9. Terapeutyczne zastosowanie muzyki
    10. Postępowanie psychologiczne i medyczne w procesie korekty płci u osób transseksualnych
    11. Problem seksualnego funkcjonowania osób niepełnosprawnych intelektualnie
    12. Funkcjonowanie psychologiczne osób z cukrzycą
    13. Wpływ procesu starzenia się na aktywność osób starszych
    14. Poradnictwo w okresie późnej dorosłości
    15. Miejsce godności w relacji lekarz - pacjent umierający
    16. Postrzeganie idealnego wizerunku kobiecego ciała przez wczesnych adolescentów
    17. Zespół wypalenia zawodowego wśród pracowników służby zdrowia
    18. Reklama jako źródło pozyskania informacji o lekach. Nadzieje i zagrożenia, jakie niesie reklama dla promocji zdrowia
    Szczegóły produktu
    14374-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 20859-1

    Wydawnictwo: Znak

    Współuzależnieni

    Autor: Flis JoannaWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 352Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękka ze skrzydełkamiISBN: 978-83-240-6381-9

    Cena 44,99 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 15516-1

    Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    Myśleć jak psycholog

    Autor: McBurney Donald Rok wyd: 2008 Ilość stron: 136 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7489-134-9

    Cena 19,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 0143-1

    Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    Emocjonalne pułapki w związkach

    Autor: Stevens Bruce, Roediger Eckhard Wydanie: 1 Rok wyd: 2024 Ilość stron: 384 Format: 19,0 x 24,5 cm Oprawa: miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-8258-139-3

    Cena 69,90 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 1999-1

    Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe

    Psychologia zdrowia

    Autor: Heszen-Celińska Irena, Sęk Helena Rok wyd: 2020 Ilość stron: 440 Format: 20,5 x 28,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-21062-5

    Cena 99,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 15592-1

    Wydawnictwo: Oficyna Ingenium

    Po namyśle

    Autor: Bion Wilfred R. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 206 Format: 14,5 x 21,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-62651-21-4

    Cena 79,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku