• Banner

  • NFZ

Wszystkie bestsellery
Zaistnieć w społeczeństwie o potrzebie zwracania na siebie uwagi
  • Zaistnieć w społeczeństwie o potrzebie zwracania na siebie uwagi

Zaistnieć w społeczeństwie o potrzebie zwracania na siebie uwagi

8251-1
  • Autor: Derber Charles
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2002
  • Ilość stron: 144
  • Format: 14,0 x 20,0cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-89120-21-6
  • 18,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Chęć zaistnienia w społeczeństwie i rywalizacja o uwagę stanowią o jednej z najważniejszych konkurencji życia społecznego. Zainteresowanie innych ma takie samo znaczenie w kontaktach społecznych, jakie mają pieniądze w ekonomii :ludzie pragną ich i dotkliwie cierpią z powodu ich braku. Pieniądze i uwaga są oznaką prestiżu i sukcesu. Jaka jest przyczyna tak obsesyjnej potrzeby, aby być rozpoznawanym? Dlaczego programy typu talk show, reality show, ukryta kamera, której nagrania można oglądać stale w internecie, powieści autobiograficzne i tym podobne zyskują tak wielu odbiorców?. Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziemy w książce.

    Spis treści:

    I. RELACJE NIEFORMALNE. INDYWIDUALIZM


    1. Każdy sobie - Twarzą w twarz z indywidualizmem
    2. Monopolizacja rozmowy - Egocentryzm cywilizowany


     


    II. RELACJE FORMALNE. AUTORYTET


    1. Dar obdarzania uwagą narzucony kobietom
    2. Uwaga na sprzedaż
    3. Zdani na siebie - Nadmiar obowiązków i potrzeba uwagi


    Szczegóły produktu
    8251-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 3744-1

    Wydawnictwo: Oficyna Ingenium

    Czytanie Biona

    Autor: Vermonte RudiWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 368Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-62651-69-6

    Cena 95,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku