Indeks: 1315-1
Wydawnictwo: MedPharm
Autor: Hahn Johannes-Martin, (red. pol.) Skoczyńska A.Wydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 752Format: 15,5 x 21,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7846-029-9
Indeks: 5570-1
Wydawnictwo: Termedia
Autor: (red.) Andrzej EmerykaWydanie: 1Rok wyd: 2019Ilość stron: 204Format: 16,5 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7988-17
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Chęć zaistnienia w społeczeństwie i rywalizacja o uwagę stanowią o jednej z najważniejszych konkurencji życia społecznego. Zainteresowanie innych ma takie samo znaczenie w kontaktach społecznych, jakie mają pieniądze w ekonomii :ludzie pragną ich i dotkliwie cierpią z powodu ich braku. Pieniądze i uwaga są oznaką prestiżu i sukcesu. Jaka jest przyczyna tak obsesyjnej potrzeby, aby być rozpoznawanym? Dlaczego programy typu talk show, reality show, ukryta kamera, której nagrania można oglądać stale w internecie, powieści autobiograficzne i tym podobne zyskują tak wielu odbiorców?. Odpowiedzi na te pytania i wiele innych znajdziemy w książce.
Spis treści:
I. RELACJE NIEFORMALNE. INDYWIDUALIZM
II. RELACJE FORMALNE. AUTORYTET
Indeks: 5511-1
Wydawnictwo: Medyk
Autor: Łojek EmiliaWydanie: 1Rok wyd: 2000Ilość stron: 168Format: 15,0 x 21,5 cmOprawa: twardaISBN: 83-87340-72-3
Indeks: 10237-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: Britton R., Feldman M., O'Shaughnessy E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 136 Format: 15,0 x 22,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-927177-5-1
Indeks: 1885-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: John Teasdale,Mark Williams, Zindel Segal Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 240 Format: 21,0 x 28,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4039-3
Indeks: 8385-1
Wydawnictwo: Medyk
Autor: (red.) Dębowska Marta, Szulc Agata, Gałecki Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 468 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788364045837
Indeks: 9286-1
Wydawnictwo: UMCS
Autor: Klimkowska Katarzyna Rok wyd: 2010 Ilość stron: 212 Format: 17,0 x 24.0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-227-3128-4
Indeks: 20743-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Dana DebWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 208Format: 15,5 x 23, cmOprawa: miękka ze skrzydełkamiISBN: 978-83-233-5199-3
Indeks: 14810-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Tobiasz-Adamczyk Beata Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 280 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2801-8
Indeks: 13487-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Ostrowski Tadeusz Marian Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 176 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2427-0
Indeks: 18746-1
Wydawnictwo: UMCS
Autor: Szabała Beata Rok wyd: 2009 Ilość stron: 192 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-227-2966-3
Indeks: 13322-1
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Mason Paul T., Krger Randi Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 310 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-790-7
Indeks: 17410-1
Wydawnictwo: Czarna Owca
Autor: Yalom Irvin D.Wydanie: 5Rok wyd: 2021Ilość stron: 304Format: 14,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-8143-740-0
Indeks: 1604-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Morrison JamesWydanie: 1Rok wyd: 2016Ilość stron: 720Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-3962-5
Indeks: 17588-1
Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner
Autor: (red.) Steciwko Andrzej, Barański JarosławWydanie: 1Rok wyd: 2012Ilość stron: 256Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7609-455-7
Indeks: 11109-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: (red.) Garland Caroline Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 240 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62651-19-1
Indeks: 19474-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: (red. nauk.) Hemmings Brian, Holder Tim Rok wyd: 2014 Ilość stron: 300 Format: 16,8 x 23,8 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-17830-7
Indeks: 21721-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Patryk ReimiszWydanie: 1Rok wyd: 2025Ilość stron: 430Format: 17,5 X 25,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-24546-7