
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 15892-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Cooper Grant, Herrera Joseph E. Rok wyd: 2010 Ilość stron: 286 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61104-35-3
Indeks: 19316-1
Wydawnictwo: BiFolium
Autor: (red.) Steinborn Barbara Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 166 Format: 17,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-87991-91-0
Indeks: 18695-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Latkowski Jan, Kosiek KatarzynaWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 204Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-4509-3
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Wielu rodziców szuka programu leczenia, który traktowałby ich dzieci jak wyjątkowe jednostki, proponował indywidualną terapię oraz wyzwolił w nich umiejętności konstruktywnego porozumiewania się i budowania kontaktów z otoczeniem. Chcą uczestniczyć w leczeniu swoich dzieci. Pragną im pomagać i mieć nadzieję. Niniejsza książka została napisana z myślą o takich rodzicach. Autorzy przedstawiają podejście do problemu, które może radykalnie zmienić założenia na temat autyzmu i ASD oraz wpłynąć na perspektywy rozwoju dzieci z tego typu zaburzeniami.
Autorzy pokazują, że dzieci z ASD nie mają trwale ograniczonego potencjału i często mogą, podobnie jak ich rówieśnicy, prowadzić pełne i zdrowe życie. Metoda Floortime może być stosowana w każdym wieku - już w niemowlęctwie, kiedy pojawiają się pierwsze objawy autyzmu - co umożliwia zapobieganie postępowi tej groźnej choroby.
Celem terapii w ramach modelu DIR/Floortime jest zbudowanie podstaw zdrowego rozwoju zamiast pracy nad powierzchownymi zachowaniami i objawami. Dzięki takiej postawie dzieci uczą się opanowywać podstawowe kompetencje, które na drodze ich rozwoju zostały pominięte lub zaprzepaszczone, a więc umiejętność budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi, celowego i znaczącego komunikowania się oraz - w różnym stopniu - logicznego i kreatywnego myślenia. Znaczna liczba dzieci leczonych w ten sposób przełamała wiele barier, opanowując umiejętności wcześniej uznawane za nieosiągalne dla pacjentów z ASD. Zbudowały one serdeczne i bliskie relacje z rodziną i rówieśnikami, a także wykształciły złożone umiejętności wysławiania się. Nie tylko opanowały zdolność przyswajania wiedzy, ale również rozwinęły umiejętności intelektualne, takie jak spontaniczne myślenie, wyciąganie wniosków czy współodczuwanie.
Spis treści:
Indeks: 21508-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Tomanik Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2025 Ilość stron: 144 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-24132-2
Indeks: 7533-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Rzeszowski
Autor: Zaborniak-Sobczak Małgorzata Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 208 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7338-434-7
Indeks: 8458-1
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie
Autor: (red.) Baranowska Wanda Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 152 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7405-457-7
Indeks: 8493-1
Wydawnictwo: KUL Wydawnictwo
Autor: (red.) Domagała-Zyśk Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 320 Format: 17,5 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7363-718-4
Indeks: 8778-3
Wydawnictwo: Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa W..
Autor: red. Joanna Kruk-Lasocka, Małgorzata Sekułowicz Wydanie: 1 Rok wyd: 2004 Ilość stron: 434 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89518-06-6
Indeks: 1172-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Sherborne Weronika Wydanie: 2 Rok wyd: 2020 Ilość stron: 132 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-14965-9
Indeks: 8476-1
Wydawnictwo: FOSZE Wydawnictwo Oświatowe
Autor: Cholewczyńska Beata, Lewandowska Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2004 Ilość stron: 74 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-87602-84-1
Indeks: 8505-1
Wydawnictwo: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogic
Autor: Dobrzańska-Piętkowska Sylwia Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 94 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60475-00-3
Indeks: 5389-3
Wydawnictwo: AWF w Katowicach
Autor: Zwierzchowska Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 140 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-64036-05-7
Indeks: 21234-1
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Autor: Janas-Kozik Małgorzata, Wilczyński Krzysztof Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2024 Ilość stron: 244 Format: 13,0 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-66946-79-8
Indeks: 1548-3
autor: Siegfried M. Pueschel format: 14,5 x 20,5 cm ilość stron: 418 ISBN: 978-83-7674-000-3 numer wydania: 1 oprawa: miękka rok wydania: 2008 wydawnicwo: Replika
Indeks: 8471-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Naprawa R., Tanajewska A., Korzeniewska E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 152 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-341-4
Indeks: 3119-3
Wydawnictwo: WSiP
Rok wyd: 1982 Ilość stron: 262 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-02-01107
Indeks: 0399-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Feder Aleksandra, Nieścierowicz Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 44 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-324-7
Indeks: 15355-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: (red.) Jakoniuk-Diallo Anna, Kubiak Hanna Rok wyd: 2010 Ilość stron: 152 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7641-261-0
Indeks: 21126-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: James Greenblatt, Bill Gottlieb Wydanie: 1 Rok wyd: 2024 Ilość stron: 304 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-233-4720-0