
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Elektrokardiografia dla lekarza praktyka
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 7505-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Członkowscy Anna i Andrzej Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 288 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4639-7
Indeks: 17048-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Frontera Jennifer A. Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 424 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4139-2
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
„Gra słów - sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.
SPIS TREŚCI
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Mówca to… czyli jakie cechy ogólne powinna wypracować osoba przemawiająca publicznie – powszechnie pożądany wizerunek osoby publicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Język wystąpienia publicznego, poprawna wymowa i akcentowanie logiczne, sposoby przygotowywania przemówień, mów urzędowych, komunikatów medialnych, spełnianie powszechnych oczekiwań odbiorców wobec mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Mowa ciała, elementy przekazu niewerbalnego – co zrobić z rękami, jak panować nad twarzą, stać czy siedzieć w czasie wygłaszania przemówień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
Utrzymywanie kontaktu wzrokowego, panowanie nad salą, podstawowe triki mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Mowa ciała słuchaczy – rozpoznawanie postaw audytorium na podstawie komunikatów niewerbalnych; osoby kluczowe, negatywne, motywujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Podstawy psychologiczne autoprezentacji – czym jest i do czego służy mówcy, efekt pierwszeństwa w wystąpieniu publicznym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55
Przygotowanie autoprezentacji na różne okazje ‒ norma dopasowania, kluczowe przesłanie przekazu autoprezentacyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
Definiowanie autoprezentacji – unikanie manipulacji odbiorcami, modele zachowań autoprezentacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
Opanowanie tremy, stres jako motywator działania, przygotowywanie się do roli mówcy, poznawanie mocnych stron osobowości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
Rozkładanie akcentów w wystąpieniu publicznym, przygotowanie do konkretnych rodzajów wystąpień – mów urzędowych, komunikatów, prezentacji i wystąpień medialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Praktyka pisania przemówień, metoda trzech kluczowych przesłań, „master message”, złote zdanie w wystąpieniu publicznym, unikat, konkret, kontrast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
Czytanie a swobodne mówienie, wyrabianie sprawności i płynności mówcy, język przekazu werbalnego, wykorzystywanie pojęć języka branżowego . . . . . . . . . . . . . . . .103
Strategie reagowania w trudnych sytuacjach, kampanie negatywne uderzające w wizerunek osób i instytucji . . . . . . . . .113
Udzielanie odpowiedzi na pytania, którymi media posługują się w sytuacjach kryzysowych – ale nie tylko! Zadają je często słuchacze podczas prezentacji lub wykładów . . . . . . . . .123
Co szkoła PR-u mówi o udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .133
Posłowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .141
Indeks: 15807-1
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Dorota BednarekWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 454Format: 14,0 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-21031-1
Indeks: 5531-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: (red.) Klawiter AndrzejWydanie: 1Rok wyd: 2009Ilość stron: 528Format: 14,0 x 20,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-15710-4Seria: Nowe tendencje w psychologii
Indeks: 20614-1
Wydawnictwo: Difin
Autor: (red.) Hołyst BrunonWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 226Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-66491-76-2Seria: Biblioteka Suicydologiczna
Indeks: 1274-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: (red.) Garland CarolineWydanie: 2Rok wyd: 2023Ilość stron: 316Format: 15,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-62651-91-7
Indeks: 4763-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Wrocławski
Autor: (red.) Saxiuk Robert Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 256 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-229-2173-X
Indeks: 16247-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Krajewska-Kułak E., Wrońska I., Kędziora-Ko Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 400 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4134-7
Indeks: 18091-1
Wydawnictwo: Smak Słowa Agencja Wydawnicza Anna Świtajska
Autor: Pawelec Bogda, Pabian Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 156 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62122-39-4
Indeks: 13487-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Ostrowski Tadeusz Marian Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 176 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2427-0
Indeks: 1115-1
Wydawnictwo: Scholar
Autor: Stachowski Ryszard Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 320 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7383-096-7 Seria: Wykłady z psychologii 4
Indeks: 3281-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: Lorentzen Steinar Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 170 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62651-37-5
Indeks: 5473-1
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: Ambroziak Konrad, Kołakowski Artur, Siwek Klaudia Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 278 Format: 15,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-735-8
Indeks: 8455-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: H.-U. Wittchen Wydanie: 1 Rok wyd: 1995 Ilość stron: 94 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-86637-10-2
Indeks: 20306-1
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Autor: Stallard PaulWydanie: 2Rok wyd: 2021Ilość stron: 200Format: 20,2 x 26,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-8202-120-2
Indeks: 21499-1
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Fruzzetti Alan E. (red.pol.) Muracka-Tylko M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2025 Ilość stron: 156 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-68090-78-9
Indeks: 1404-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Grabski BartoszWydanie: 1Rok wyd: 2015Ilość stron: 158Format: 16,0 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-3973-1
Indeks: 20842-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Ogden Pat, Fisher JaninaWydanie: 1Rok wyd: 2023Ilość stron: 592Format: 21,0 x 28,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-5216-7