• anty

Wszystkie bestsellery
Gra słów - sztuka prezentacji i autoreprezentacji
  • Gra słów - sztuka prezentacji i autoreprezentacji

Gra słów - sztuka prezentacji i autoreprezentacji

5355-1
  • Autor: Jacek Moczek


  • Wydanie: 1


  • Rok wyd: 2021


  • Ilość stron: 144


  • Format: 12,5 x 19,5 cm


  • Oprawa: miękka


  • ISBN: 978-83-958389-9-6


69,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Opis

„Gra słów - sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.

SPIS TREŚCI

Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5

Mówca to… czyli jakie cechy ogólne powinna wypracować osoba przemawiająca publicznie – powszechnie pożądany wizerunek osoby publicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7

Język wystąpienia publicznego, poprawna wymowa i akcentowanie logiczne, sposoby przygotowywania przemówień, mów urzędowych, komunikatów medialnych, spełnianie powszechnych oczekiwań odbiorców wobec mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15

Mowa ciała, elementy przekazu niewerbalnego – co zrobić z rękami, jak panować nad twarzą, stać czy siedzieć w czasie wygłaszania przemówień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23

Utrzymywanie kontaktu wzrokowego, panowanie nad salą, podstawowe triki mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31

Mowa ciała słuchaczy – rozpoznawanie postaw audytorium na podstawie komunikatów niewerbalnych; osoby kluczowe, negatywne, motywujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45

Podstawy psychologiczne autoprezentacji – czym jest i do czego służy mówcy, efekt pierwszeństwa w wystąpieniu publicznym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55

Przygotowanie autoprezentacji na różne okazje ‒ norma dopasowania, kluczowe przesłanie przekazu autoprezentacyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63

Definiowanie autoprezentacji – unikanie manipulacji odbiorcami, modele zachowań autoprezentacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71

Opanowanie tremy, stres jako motywator działania, przygotowywanie się do roli mówcy, poznawanie mocnych stron osobowości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79

Rozkładanie akcentów w wystąpieniu publicznym, przygotowanie do konkretnych rodzajów wystąpień – mów urzędowych, komunikatów, prezentacji i wystąpień medialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87

Praktyka pisania przemówień, metoda trzech kluczowych przesłań, „master message”, złote zdanie w wystąpieniu publicznym, unikat, konkret, kontrast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95

Czytanie a swobodne mówienie, wyrabianie sprawności i płynności mówcy, język przekazu werbalnego, wykorzystywanie pojęć języka branżowego . . . . . . . . . . . . . . . .103

Strategie reagowania w trudnych sytuacjach, kampanie negatywne uderzające w wizerunek osób i instytucji . . . . . . . . .113

Udzielanie odpowiedzi na pytania, którymi media posługują się w sytuacjach kryzysowych – ale nie tylko! Zadają je często słuchacze podczas prezentacji lub wykładów . . . . . . . . .123

Co szkoła PR-u mówi o udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .133

Posłowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .141

Szczegóły produktu
5355-1
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 2769-3

Wydawnictwo: WSiP

Rozwój erotyczny

Autor: Obuchowska I., Jaczewski A. Wydanie: 2 Rok wyd: 1992 Ilość stron: 246 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-02-04832-1 Seria: Biblioteka Psychologiczna

Cena 25,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 13357-1

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński

Terapia samouszkodzeń

Autor: Walsh Barent W. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 456 Format: 15,5 x 22,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3739-3

Cena 73,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 0085-1

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński

Mentalizowanie w praktyce klinicznej

Autor: Allen Jon G., Fonagy Peter, Bateman Anthony W. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 546 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3564-1

Cena 91,35 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 18261-1

Wydawnictwo: Instytut Psychologii Zdrowia

Uzdrawianie gniewnego mózgu

Autor: Potter-Efron RonaldWydanie: 1Rok wyd: 2013Ilość stron: 240Format: 13,0 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-60747-80-3

Cena 35,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Śledź nas na Facebooku