Indeks: 10440-1
Wydawnictwo: MediPage
Podręcznik medycyny snu
Autor: Avidan Alon Y., Zee Phyllis C. Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 268 Format: 11,2 x 20,2 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89769-50-3
Indeks: 10440-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Avidan Alon Y., Zee Phyllis C. Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 268 Format: 11,2 x 20,2 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89769-50-3
Indeks: 4634-3
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Dembińska-Kieć A., Naskalski J., Solnica B.Wydanie: 4Rok wyd: 2017Ilość stron: 910Format: 21,0 x 27,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-65625-50-2
Indeks: 14488-1
Wydawnictwo: Literat
Autor: Praca zbiorowa Rok wyd: 2016 Ilość stron: 32 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7774-215-0 Seria: Porady lekarza rodzinnego
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
„Gra słów - sztuka prezentacji i autoprezentacji” to przede wszystkim książka o komunikacji, porozumiewaniu się i rozumieniu innych. Nauka, jak się najlepiej zaprezentować i jak zaplanować wystąpienie. Ten poradnik będzie przydatny nie tylko dla zawodowych mówców, ale dla każdego, kto musi stanąć przed audytorium lub napisać komunikat, a więc dla nauczyciela, nauczyciela akademickiego przygotowującego wykład dla studentów, prezentację na konferencję naukową lub kongres, studentów przygotowujących się do ustnych i pisemnych wystąpień oraz dla każdego, kto chciałby się dobrze zaprezentować albo zrozumieć, w jaki sposób inni tak świetnie rozumieją nastroje odbiorców. Autor posługuje się przykładami z życia codziennego i znanymi z mediów oraz proponuje skuteczne ćwiczenia ułatwiające radzenie sobie z emocjami obiorców i stresem mówców.
SPIS TREŚCI
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Mówca to… czyli jakie cechy ogólne powinna wypracować osoba przemawiająca publicznie – powszechnie pożądany wizerunek osoby publicznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .7
Język wystąpienia publicznego, poprawna wymowa i akcentowanie logiczne, sposoby przygotowywania przemówień, mów urzędowych, komunikatów medialnych, spełnianie powszechnych oczekiwań odbiorców wobec mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .15
Mowa ciała, elementy przekazu niewerbalnego – co zrobić z rękami, jak panować nad twarzą, stać czy siedzieć w czasie wygłaszania przemówień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .23
Utrzymywanie kontaktu wzrokowego, panowanie nad salą, podstawowe triki mówcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .31
Mowa ciała słuchaczy – rozpoznawanie postaw audytorium na podstawie komunikatów niewerbalnych; osoby kluczowe, negatywne, motywujące . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .45
Podstawy psychologiczne autoprezentacji – czym jest i do czego służy mówcy, efekt pierwszeństwa w wystąpieniu publicznym . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .55
Przygotowanie autoprezentacji na różne okazje ‒ norma dopasowania, kluczowe przesłanie przekazu autoprezentacyjnego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .63
Definiowanie autoprezentacji – unikanie manipulacji odbiorcami, modele zachowań autoprezentacyjnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
Opanowanie tremy, stres jako motywator działania, przygotowywanie się do roli mówcy, poznawanie mocnych stron osobowości . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .79
Rozkładanie akcentów w wystąpieniu publicznym, przygotowanie do konkretnych rodzajów wystąpień – mów urzędowych, komunikatów, prezentacji i wystąpień medialnych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87
Praktyka pisania przemówień, metoda trzech kluczowych przesłań, „master message”, złote zdanie w wystąpieniu publicznym, unikat, konkret, kontrast . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
Czytanie a swobodne mówienie, wyrabianie sprawności i płynności mówcy, język przekazu werbalnego, wykorzystywanie pojęć języka branżowego . . . . . . . . . . . . . . . .103
Strategie reagowania w trudnych sytuacjach, kampanie negatywne uderzające w wizerunek osób i instytucji . . . . . . . . .113
Udzielanie odpowiedzi na pytania, którymi media posługują się w sytuacjach kryzysowych – ale nie tylko! Zadają je często słuchacze podczas prezentacji lub wykładów . . . . . . . . .123
Co szkoła PR-u mówi o udzielaniu odpowiedzi na trudne pytania . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .133
Posłowie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .141
Indeks: 2520-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Arden John B.Wydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 400Format: 15,5 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-4936-5
Indeks: 2769-3
Wydawnictwo: WSiP
Autor: Obuchowska I., Jaczewski A. Wydanie: 2 Rok wyd: 1992 Ilość stron: 246 Format: 14,0 x 20,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-02-04832-1 Seria: Biblioteka Psychologiczna
Indeks: 20338-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Sayrs Jennifer, Linehan MarshaWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 304Format: 15,5 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-5062-0
Indeks: 11555-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Kubitsky Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 164 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-3713-5
Indeks: 9223-1
Wydawnictwo: DK Media
Autor: Gunther Wienberg Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 150 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-943859-1-0
Indeks: 3318-1
Wydawnictwo: Imago
Autor: Sedlak WiktorWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 244Format: 16,0 x23,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-955789-4-6
Indeks: 13357-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Walsh Barent W. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 456 Format: 15,5 x 22,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3739-3
Indeks: 19701-1
Wydawnictwo: Polskie Towarzyst. Psychoterapii Psychodynamicznej
Autor: Caligor E., Kernberg O., Clarkin J., Yeomans F.Wydanie: 1Rok wyd: 2019Ilość stron: 604Format: 15,5 x 23,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-942848-2-4
Indeks: 20811-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Małgorzata Starzec-ProserpioWydanie: 1Rok wyd: 2023Ilość stron: 406Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-22931-3
Indeks: 0087-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Miller William R., Rollnick Stephen Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 608 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3565-8
Indeks: 15133-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Gauthier S., Rossa-Neto P., (red. pol.) Lib Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 300 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4464-5
Indeks: 0085-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Allen Jon G., Fonagy Peter, Bateman Anthony W. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 546 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-3564-1
Indeks: 18261-1
Wydawnictwo: Instytut Psychologii Zdrowia
Autor: Potter-Efron RonaldWydanie: 1Rok wyd: 2013Ilość stron: 240Format: 13,0 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-60747-80-3
Indeks: 3879-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Kubitsky Jacek Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 164 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-3713-5
Indeks: 5684-1
Wydawnictwo: FUNDAMENT Oficyna Wydawnicza
Autor: Mary MorganWydanie: 1Rok wyd: 2019Ilość stron: 392Format: 13,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-925198-7-4
Indeks: 1427-3
Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe
Autor: Philip ZimbardoWydanie: 1Rok wyd: 2017Ilość stron: 486Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-01-15626-8