• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Marketing usług stomatologicznych, czyli czego nie uczą na studiach medycznych
  • Marketing usług stomatologicznych, czyli czego nie uczą na studiach medycznych

Marketing usług stomatologicznych, czyli czego nie uczą na studiach medycznych

4894-3
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2004
  • Ilość stron: 200
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 83-89309-22-X
  • Książka antykwaryczna
    34,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    W warunkach gospodarki wolnorynkowej, gdy świadczenie medyczne stało się towarem, stomatolog, który chce zaistnieć na rynku, musi być nie tylko dobrym specjalistą w swojej dziedzinie, ale również specjalistą ds. marketingu.

    Niniejsza książka pomoże młodym adeptom sztuki lekarskiej, studentom ostatnich lat studiów medycznych, jak również stomatologom już praktykującym, zapoznać się ze strategiami marketingowymi przydatnymi w prowadzeniu gabinetów.
    Przybliża ona formy prawno-organizacyjne, istotę usługi stomatologicznej, rolę marketingu zewnętrznego (reklama, urządzenie gabinetu, prezentacja przed potencjalnym klientem) i wewnętrznego (dobór personelu, wzajemne relacje między personelem, lekarzem i pacjentem). W pracy znajduje się dużo teorii z dziedziny marketingu, popartej przykładami stomatologicznymi.
    Tekst wzbogacają zadania do samodzielnego wykonania, pomagające w zrozumieniu omawianych zagadnień i pozwalające na ocenę gabinetu z punktu widzenia marketingu.



    Spis treści:

    I. WŁASNY GABINET STOMATOLOGICZNY

    1. Rozpoczęcie działalności
    2. Forma prawno-organizacyjna prowadzonej działalności
    3. Lokalizacja gabinetu
    4. Droga przez urzędy
    5. Podsumowanie

     

    II. STOMATOLOG USŁUGODAWCĄ

    1. Sprzedawać niewidzialnie, czyli istota usługi
    2. Specyfika usług stomatologicznych
    3. Działalność marketingowa
    4. Podsumowanie

     

    III. POZNANIE PACJENTA

    1. Istota segmentacji
    2. Przeprowadzanie segmentacji
    3. Znaczenie badań marketingowych
    4. Projektowanie badań marketingowych
    5. Podsumowanie

     

    IV. ZWRÓCENIE UWAGI PACJENTA

    1. Wyróżnianie się na tle konkurencji
    2. Elementy praktyki stomatologicznej pomocne w zwróceniu uwagi pacjenta
    3. Elementy urealniające niematerialność usług
    4. Promocja gabinetu
    5. Podsumowanie

     

    V. UTRZYMANIE PACJENTA

    1. Zadowolenie pacjenta to sposób na zatrzymanie go
    2. Marketing partnerski
    3. Pacjenci, którzy odchodzą
    4. Podsumowanie

     

    VI. PERSONEL GABINETU STOMATOLOGICZNEGO

    1. Wdrażanie marketingu wewnętrznego
    2. Satysfakcja pracowników
    3. Komunikacja interpersonalna
    4. Samorealizacja na stanowisku pracy
    5. Podsumowanie

     

    VII. PLANOWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

    1. Analiza sytuacji gabinetu
    2. Wdrażanie działań marketingowych
    3. Kontrola działań marketingowych
    4. Podsumowanie

     

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    Czelej
    4894-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 16163-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Ekonomia w ochronie zdrowia

    Autor: Morris Stephen, Devlin Nancy, Parkin David Rok wyd: 2010 Ilość stron: 448 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1110-6

    Cena 93,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku