Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i
personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych,
skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i
najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje. Dlaczego
klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje
promocyjne?
Nauczy Państwa jak:
- dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
- planować akcje i kampanie promocyjne
- budować pozycję apteki na rynku
- rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje
- wyróżnić się w lokalnym środowisku
- kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów
- budować trwałe relacje z Klientami
- współpracować z lokalnymi partnerami
- skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja,
promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka
wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego.
Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja, po prostu muszą Państwo
ją przeczytać!
Spis treści:
Przedmowa
Przedmowa do wydania polskiego
- Czy trzeba prowadzić działania promocyjne w aptece?
- Planowanie promocji w aptece
- Konsekwentne planowanie reklamy
- Planowanie zastosowania mediów
- Planowanie akcji i kampanii
- Z kim współpracować?
Załączniki