• NFZ

Indeks: 2166-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Profilaktyka zdrowotna narządu wzroku

Autor: Czajkowski JanuszWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 102Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaSeria: Profilaktyka okulistycznaISBN: 978-83-61257-59-2

Cena 69,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 20406-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Poradnik dla krótkowidza

Autor: Czajkowski JanuszWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 54Format: 16,5 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-66921-01-6Seria: Profilaktyka okulistyczna

Cena 69,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 21369-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Atlas OCT siatkówki

Autor: Desai, Goldman, Waheed, Duker (pol) Kucharczuk J. Wydanie: 2 Rok wyd: 2024 Ilość stron: 280 Format: 21,0 x 27,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-68090-60-4

Cena 123,71 zł Cena podstawowa 139,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery

Promocja zdrowia w praktyce

21562-1
  • Autor: Juhn Hubley

  • Wydanie: 1

  • Rok wyd: 2025

  • Ilość stron: 380

  • Format: 21,0 x 30,0 cm

  • Oprawa: miękka

  • ISBN: 978-83-01-24100-1

149,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Opis

Promocja zdrowia jest kluczowym komponentem zdrowia publicznego, który łączy edukację zdrowotną skierowaną do jednostek i społeczności, poprawę świadczeń oraz rzecznictwo ukierunkowane na wywieranie wpływu na polityki dotyczące zdrowia. Promocja zdrowia stanowi istotną część działań większości pracowników ochrony zdrowia i służb społecznych, w tym pielęgniarek, lekarzy, przedstawicieli pokrewnych zawodów związanych z opieką zdrowotną, rehabilitantów, pracowników społeczności, służb sanitarnych i zdrowia publicznego. Niniejsza książka zawiera ilustracje, studia przypadków, wskazówki i listy kontrolne z instrukcjami „krok po kroku” i przedstawia: praktyczne wprowadzenie do promocji zdrowia, debaty oraz kwestie etyczne związane z promowaniem zdrowia i zachęcaniem ludzi do prozdrowotnego stylu życia, zagadnienia dotyczące reorientacji służb, rozwijania działań społeczności na rzecz zdrowia, stawiania czoła społecznym i ekonomicznym uwarunkowaniom zdrowia oraz wpływu na politykę; powiązania z niektórymi kluczowymi kompetencjami w zakresie zdrowia publicznego, komunikowania na rzecz zdrowia oraz promocji zdrowia określonymi w Skills for Health Programme i National Occupational Standards; przewodnik dotyczący promocji zdrowia w społeczności, miejscu pracy, szkolnictwie, podstawowej opiece zdrowotnej, szpitalu i innych instytucjach; ustrukturyzowane zadania umożliwiające czytelnikowi zastosowanie treści książki do jego sytuacji; punkt wyjścia dla dalszych studiów w zakresie promocji zdrowia – na końcu każdego rozdziału zaproponowano warte przeczytania pozycje piśmiennictwa dotyczącego promocji zdrowia, a w ostatnim rozdziale zawarto przegląd piśmiennictwa z tej dziedziny. Z tekstu Książkę Promocja zdrowia w praktyce napisali wykładowcy i pracownicy naukowi z Leeds Beckett University– mający znaczący dorobek i doświadczenia w tej dziedzinie. Zaprezentowali nowoczesne, wielostronne podejście do promocji zdrowia, jej strategię, kwestie etyczne oraz zasady planowania i skutecznego działania. Wartością książki jest ścisłe powiązanie naukowych i teoretycznych założeń promocji zdrowia z jej praktyką w różnych siedliskach. Struktura i organizacja tekstu ułatwiają korzystanie z książki – na początku każdego rozdziału podano kluczowe elementy treści i oczekiwane efekty uczenia się; w tekście jest wiele tabel, wykresów, modeli, ramek, przykładów dobrej praktyki, studiów przypadku, fotografii oraz sugerowane pozycje piśmiennictwa. Z przedmowy do polskiego wydania   

Szczegóły produktu
21562-1
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku