• anty

Wszystkie bestsellery
Wspieranie rozwoju ucznia nieprzeciętnego w szkole ogólnodostępnej
  • Wspieranie rozwoju ucznia nieprzeciętnego w szkole ogólnodostępnej

Wspieranie rozwoju ucznia nieprzeciętnego w szkole ogólnodostępnej

4752-1
  • Autor: red. Chodkowska E., Uberman M.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 204
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7338-616-7
  • 23,00 zł
    20,70 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 23,00 zł
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Każde dziecko jest podmiotem mającym prawo do odbierania oddziaływań dydaktycznych i wychowawczych adekwatnych do jego potrzeb i możliwości. Dla większości dzieci optymalne warunki stwarzają standardowe działania pedagogiczne, w każdej grupie pojawiają się jednak i tacy uczniowie, dla których niezbędne są oddziaływania specjalne


    Spis treści:

    Wstęp

    Część I: WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI PRZEJAWIAJĄCYCH PONADPRZECIĘTNE UZDOLNIENIA I ZAINTERESOWANIA

    • Diagnoza i wspieranie rozwoju dziecka uzdolnionego jako problem pogranicza pedagogiki i psychologii,
    • Problemy wspomagania rozwoju dziecka uzdolnionego literacko,
    • Wspieranie rozwoju dziecka z uzdolnieniami przyrodniczymi,
    • Wspieranie rozwoju ekspresji plastycznej dziecka,
    • Diagnozowanie uzdolnień muzycznych u dzieci,

    Część II: DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI

    • Zagrożenie marginalizacją dzieci z nadwagą lub otyłością,
    • Poszukiwanie skutecznych metod diagnozy dzieci dyslektycznych jako profilaktyka ich niepowodzeń szkolnych,
    • Problemy diagnozy, funkcjonowania psychospołecznego i wsparcia dzieci z wybranymi chorobami alergicznymi,
    • Działania profilaktyczne w obszarze wczesnej interwencji,
    • Wspieranie rozwoju dziecka niepełnosprawnego poprzez aktywizację jego rodziny,

    Część III: DIAGNOZA I WSPIERANIE ROZWOJU UCZNIÓW Z OBCIĄŻENIAMI ŚRODOWISKOWYMI

    • Vybrané problémy vo formálnom vzdelávaní Rómov,
    • Wspieranie młodzieży z rodzin problemowych poprzez edukację moralną,
    • Grupa usamodzielniająca jako forma przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu wychowanków placówek socjalizacyjnych,
    • Czy liceum może być miejscem marginalizacji?,
    • Rozwijanie zainteresowań uczniów jako forma przeciwdziałania wykluczeniu,

    Część IV: WARUNKI I ŚRODKI WSPIERAJĄCE ROZWÓJ UCZNIÓW

    • Szkoły katolickie szansą przezwyciężenia kryzysu wychowania,
    • Edukacja aksjologiczna jako wyzwanie i zadanie szkoły wiejskiej w aspekcie szans integralnego rozwoju ucznia,
    • Wczesne wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym jako forma profilaktyki marginalizacji i wykluczenia społecznego,
    • Medyczne wspomaganie rozwoju dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym,
    • Wspieranie rozwoju dziecka poprzez rozwijanie jego motywacji do nauki szkolnej,
    • Program telewizyjny stymulatorem czy elementem zakłócającym rozwój mowy małego dziecka? - studium teoretyczno-empiryczne,
    • Uzależnienie od Internetu wśród młodzieży szkolnej.



    Szczegóły produktu
    4752-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 4274-1

    Wydawnictwo: Medyk

    Neuroplastyczność

    Autor: Kossut MałgorzataRok wyd: 2018Ilość stron: 112Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-64045-61-5

    Cena 39,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 6484-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński

    Osobowość Teoria i badania

    Autor: Cervone Daniel, Pervin Lawrence A.Wydanie: 10Rok wyd: 2011Ilość stron: 786Format: 17,0 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-2968-8

    Cena 95,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 14810-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński

    Przemoc wobec osób starszych

    Autor: (red.) Tobiasz-Adamczyk Beata Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 280 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2801-8

    Cena 34,65 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku