koncepcje, procedury, narzędzia
Książka wpisuje się w ogólnoświatową dyskusję na temat superwizji. Jest
wartościowym i pierwszym w Polsce podręcznikiem poświęconym zagadnieniom
superwizji w terapii poznawczo-behawioralnej. Prezentuje zestaw podstawowych
problemów dotyczących superwizji, które mogą być wykorzystane w różnych
modelach/sposobach psychoterapii (wykraczających poza terapię
poznawczo-behawioralną). Praca ma wybitne walory dydaktyczne nie tylko dla
psychoterapeutów i superwizorów, ale także dla nauczycieli akademickich i
studentów, zwłaszcza takich kierunków jak psychologia kliniczna, psychiatria
czy pedagogika specjalna.
Z recenzji prof. dr hab. Magdaleny
Marszal-Wiśniewskiej
Szkolenie w psychoterapii me może być już
ujmowane jako przedsięwzięcie prywatne, ale jako proces, który dotyczy zdrowia
publicznego. Superwizja odgrywa główną rolę w trakcie szkolenia, gwarantując,
że psycho-terapeuci nieustannie zapewniają swoim klientom wysoki standard
opieki - są efektywni, skuteczni, z pasją zaangażowani w problemy pacjenta i
empatyczni oraz przestrzegają zasad etycznych.
Prof. Eduardo Keegan,
Uniwersytet w Buenos Aires, Argentyna