• Banner

  • NFZ

Indeks: 16221-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badanie w lampie szczelinowej

Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki

Cena 99,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 17241-1

Wydawnictwo: Czelej

Urazy oka

Autor: Kuhn Ferenc, (red. pol.) Zagórski Zbigniew Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 242 Format: 21,0 x 30,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7563-116-6

Cena 97,90 zł Cena podstawowa 110,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych
  • Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych

Rola procesów, standardów i procedur w kształtowaniu jakości świadczeń zdrowotnych

10661-1
  • Autor: Maciąg Agnieszka, Kuszewski Krzysztof, Topczewska-
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2007
  • Ilość stron: 164
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7522-000-1
  • 19,43 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Książka napisana przez pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w szczególny sposób porusza problematykę jakości w ochronie zdrowia, zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki. Ponieważ Autorami książki są zarówno lekarze praktycy, jak i specjaliści z zakresu organizacji i zarządzania, legitymujący się dużym dorobkiem naukowym w tej dziedzinie wiedzy, niniejsza publikacja oprócz podstawowej teorii z zakresu zarządzania jakością w opiece zdrowotnej porusza również aspekty medycyny praktycznej, co czyni ją wartą polecenia. Praca ta skierowana jest nie tylko do studentów kierunków medycznych, którzy zgłębiają wiedzę na temat jakości w opiece zdrowotnej, ale również do pracowników służby zdrowia, kadry zarządzającej oraz wszystkich innych osób, dla których jakość świadczeń medycznych, bezpieczeństwo i satysfakcja pacjentów mają szczególne znaczenie. W książce skoncentrowano się przede wszystkim na zaprezentowaniu podstawowych zagadnień dotyczących doskonalenia jakości w opiece zdrowotnej przedstawionych z perspektywy klienta zewnętrznego, świadczeniodawcy, jak i płatnika.

    Spis treści:
    1. Pojęcie i rola jakości w funkcjonowaniu organizacji
    2. Charakterystyka usług zdrowotnych
    3. Rola procesów w zarządzaniu jakością usług zdrowotnych
    4. Proces porozumiewania się jako podstawa uwarunkowań relacji lekarz-pacjent
    5. Rola standardów w medycynie
    6. Procedury medyczne
    7. Wybrane aspekty prawne
    Szczegóły produktu
    10661-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku