Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autoimmunologiczne choroby narządu wzroku
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 9294-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Kański Jacek, Kubicka-Trząska Agnieszka Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 186 Format: 18,5 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89009-38-2
Indeks: 16221-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Ledford Janice K., Sanders Valerie, (red. pol.) Mi Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 164 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-45-5 Seria: Podstawy Okulistyki
Indeks: 13476-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Siegenthaler Walter Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 538 Format: 20,5 x 28,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61104-09-4
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.
Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.
Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Wprowadzenie
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 20961-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red.) Drembkowski P., Kmieciak B., Tymiński R. Wydanie: 2 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 1144 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-8358-096-8
Indeks: 5120-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business
Autor: Szwed Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2020 Ilość stron: 640 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-8187-115-0
Indeks: 18321-1
Wydawnictwo: LexisNexis (dawniej PWN Prawniczy)
Autor: Nesterowicz Mirosław Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 512 Format: 15,0 x 21,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7806-411-4
Indeks: 18901-1
Wydawnictwo: Medycyna Praktyczna
Autor: Kubiak Rafał Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 256 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7430-352-1
Indeks: 17576-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: (red. nauk.) Brzezińska-Grabarczyk Dorota, Narolsk Rok wyd: 2012 Ilość stron: 256 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-1603-3
Indeks: 17018-1
Wydawnictwo: POLWEN Polskie Wydawnictwo Encyklopedyczne
Autor: Terlikowski Tomasz P. Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 216 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7557-109-7
Indeks: 12790-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Hartman Jan Rok wyd: 2009 Ilość stron: 200 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7601-306-0 Seria: Akademicka (wydawca Wolters Kluwer Business)
Indeks: 17575-1
Wydawnictwo: C.H. Beck
Autor: Praca zbiorowa Wydanie: 1 Rok wyd: 2012 Ilość stron: 540 Format: 12,5 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-255-2170-7
Indeks: 1250-3
Wydawnictwo: Progress
Autor: Zajdel JustynaWydanie: 1Rok wyd: 2008Ilość stron: 360Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-924155-4-1
Indeks: 1279-3
Wydawnictwo: Polskie Towarzystwo Pediatryczne
Autor: Janusz ŚwietlińskiRok wyd: 2011Ilość stron: 132Format: 17,5 x 24,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-908762-2-1
Indeks: 11134-1
Wydawnictwo: C.H. Beck
Autor: Srogosz Tomasz Wydanie: 2 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 540 Format: 12,5 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7483-862-7 Seria: Krótkie komentarze Becka
Indeks: 2842-1
Wydawnictwo: Edra Urban & Partner
Autor: Nieebrój Lesław, (red.) Sieroń Dominik Wydanie: 2 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 105 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-33-5
Indeks: 13842-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Stychlerz Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 72 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4343-3
Indeks: 6192-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Pucko ZygmuntWydanie: 1Rok wyd: 2002Ilość stron: 126Format: 16,5 x 24,0 cmOprawa: miękkaISBN: 8323315132
Indeks: 4945-1
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Autor: Brzezicki Paweł, Łuczak Rafał, Ossowski Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 76 Format: 12,5 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-950572-6-7
Indeks: 16167-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Biadun Dobrawa B. Rok wyd: 2010 Ilość stron: 148 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-264-0640-9