• Banner

  • NFZ

Indeks: 16780-1

Wydawnictwo: MedPharm

Atlas patofizjologii

Autor: Silbernagl S., Lang F., (red. pol.) Malinowska B., Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 434 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-62283-65-1

Cena 110,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 7008-1

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Krioterapia w medycynie

Autor: Gabryś Marian, Popiela Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 132 Format: 15,0 x 21,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-87944-34-3

Cena 40,00 zł Cena podstawowa 46,20 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Gotowi do startu Program edukcaji i wychowania dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
  • Gotowi do startu Program edukcaji i wychowania dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Gotowi do startu Program edukcaji i wychowania dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

8480-1
  • Autor: Naprawa R., Tanajewska A., Korzeniewska E.
  • Wydanie: 2
  • Rok wyd: 2012
  • Ilość stron: 248
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7134-412-1
  • 29,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Niniejszy program jest ułożony w oparciu o podstawę programową Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu (MENiS) z dnia 23 grudnia 2008 roku. Umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych
    Układ treści kształcenia i obszarów ma charakter spiralny. Do poszczególnych działów programu powraca się w każdym cyklu edukacji i rozszerza się zakres zakładanych osiągnięć, za każdym razem uwzględniając zasadę stopniowania trudności. Programy są skonstruowane tak, by korzystająca z nich osoba mogła dostosować je do indywidualnych możliwości wychowanków.
    Proponowany program zawiera zadania szkoły, cele rewalidacyjne i edukacyjne, procedury osiągania celów rewalidacyjnych, wybór metod pracy oraz treści kształcenia opracowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Ukierunkowany jest na dziecko niepełnosprawne oraz jego potrzeby.

    Obejmuje trzy obszary:
    Obszar I – Obsługiwanie samego siebie: "Ja z samym sobą"
    Obszar II – Uspołecznienie: "Ja i otoczenie"
    Obszar III – Rozwijanie sprawności i umiejętności: "Ja w środowisku szkolnym"

    Szczegóły produktu
    Harmonia
    8480-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku