Indeks: 17156-1
Wydawnictwo: PZWL
Angielski w praktyce ratownika medycznego
Autor: Kierczak Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 424 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4220-7
Indeks: 17156-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Kierczak Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 424 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4220-7
Indeks: 19384-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: (red.) Gawrychowski Jacek, Jarząb Barbara Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 350 Format: 20,0 x 25,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61104-89-6
Indeks: 18713-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red. nauk.) Otto Maciej Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 310 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-200-4477-5
Indeks: 14265-1
Wydawnictwo: MedPharm
Autor: (red) Mędraś Marek Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 320 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60466-78-0
Indeks: 0287-1
Wydawnictwo: scientoholic
Autor: Śpiewak Radosław, Plichta Danuta Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 330 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-929579-5-9
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.
Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.
Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
Wprowadzenie
Zakończenie
Bibliografia
Indeks: 9347-3
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Branta
Autor: Beata Dąbrowska Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 188 Format: 16,5 x 3,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61668-30-5
Indeks: 0191-1
Wydawnictwo: Kurhaus Publishing
Autor: Sandel Michael J. Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 128 Format: 12,5 x 20,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-63993-76-4
Indeks: 3246-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business
Autor: Dorota KarkowskaRok wyd: 2012Ilość stron: 538Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-264-1679-8
Indeks: 1720-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Bogusz Józef Wydanie: 1 Rok wyd: 1984 Ilość stron: 156 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-0853-0
Indeks: 15086-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Kondrat Mariusz, Koremba Marta, Masełbas Wojciech, Rok wyd: 2009 Ilość stron: 1074 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7601-491-3
Indeks: 13100-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Siemieńska Teresa, Szczeponek Krzysztof, Turek And Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 110 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2609-0
Indeks: 21110-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Andrzej Depko, Aleksandra KrasowskaWydanie: 1Rok wyd: 2024Ilość stron: 369Format: 15,5 x 24,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-01-23394-5
Indeks: 13842-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Stychlerz Anna Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 72 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4343-3
Indeks: 10805-1
Wydawnictwo: LexisNexis (dawniej PWN Prawniczy)
Autor: Skoczylas Józef Jan Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 488 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7334-798-4
Indeks: 7544-1
Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne
Autor: Stopyra Wiktor Wydanie: 4 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 358 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61257-51-6
Indeks: 15364-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
Autor: Haberko Joanna Rok wyd: 2010 Ilość stron: 482 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-264-0387-3
Indeks: 0288-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Sarnacka Emilia Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 212 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4807-0
Indeks: 19405-1
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Autor: Tymiński Radosław Wydanie: 1 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 160 Format: 13,0 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 9788364153105
Indeks: 0301-3
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Brzeziński Tadeusz Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 414 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-200-2620-2
Indeks: 9625-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Medyczny w Poznaniu (dawniej Akademia
Autor: (red.) Musielak Michał Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 280 Format: 16,6 x 23,6 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-60187-28-2
Indeks: 5120-1
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Business
Autor: Szwed Marcin Wydanie: 1 Rok wyd: 2020 Ilość stron: 640 Format: 15,0 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-8187-115-0