

Indeks: 1911-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: Tomasik Tomasz, Windak Adam, Skalska Anna, KulczycWydanie: 3Rok wyd: 2021Ilość stron: 220Format: 20,5 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 838568803X
Indeks: 10028-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Boehmeke Thomas, Doliva Ralf Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 226 Format: 13,0 x 19,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89769-21-2
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Wielu rodziców szuka programu leczenia, który traktowałby ich dzieci jak wyjątkowe jednostki, proponował indywidualną terapię oraz wyzwolił w nich umiejętności konstruktywnego porozumiewania się i budowania kontaktów z otoczeniem. Chcą uczestniczyć w leczeniu swoich dzieci. Pragną im pomagać i mieć nadzieję. Niniejsza książka została napisana z myślą o takich rodzicach. Autorzy przedstawiają podejście do problemu, które może radykalnie zmienić założenia na temat autyzmu i ASD oraz wpłynąć na perspektywy rozwoju dzieci z tego typu zaburzeniami.
Autorzy pokazują, że dzieci z ASD nie mają trwale ograniczonego potencjału i często mogą, podobnie jak ich rówieśnicy, prowadzić pełne i zdrowe życie. Metoda Floortime może być stosowana w każdym wieku - już w niemowlęctwie, kiedy pojawiają się pierwsze objawy autyzmu - co umożliwia zapobieganie postępowi tej groźnej choroby.
Celem terapii w ramach modelu DIR/Floortime jest zbudowanie podstaw zdrowego rozwoju zamiast pracy nad powierzchownymi zachowaniami i objawami. Dzięki takiej postawie dzieci uczą się opanowywać podstawowe kompetencje, które na drodze ich rozwoju zostały pominięte lub zaprzepaszczone, a więc umiejętność budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi, celowego i znaczącego komunikowania się oraz - w różnym stopniu - logicznego i kreatywnego myślenia. Znaczna liczba dzieci leczonych w ten sposób przełamała wiele barier, opanowując umiejętności wcześniej uznawane za nieosiągalne dla pacjentów z ASD. Zbudowały one serdeczne i bliskie relacje z rodziną i rówieśnikami, a także wykształciły złożone umiejętności wysławiania się. Nie tylko opanowały zdolność przyswajania wiedzy, ale również rozwinęły umiejętności intelektualne, takie jak spontaniczne myślenie, wyciąganie wniosków czy współodczuwanie.
Spis treści:
Indeks: 3654-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: (red.) Tarkowski ZbigniewWydanie: 1Rok wyd: 2021Ilość stron: 534Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-200-6275-5
Indeks: 8499-1
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi (dawnie
Autor: Fojkis Aldona Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 230 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7405-483-6
Indeks: 11275-1
Wydawnictwo: Impuls
Autor: (red.) Rottermund Jerzy Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 190 Format: 16,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7308-748-4 Seria: Problemy osób niepełnosprawnych 1
Indeks: 11509-1
Wydawnictwo: Impuls
Autor: Winczura Barbara Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 208 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7308-997-6
Indeks: 8625-3
Wydawnictwo: Medical Tribune Polska
Autor: red. M. Janas-Kozik, K. M. WilczyńskaWydanie: 1Rok wyd: 2024Ilość stron: 244Format: 12,5 x 19,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-66946-79-8
Indeks: 8473-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Naprawa R., Tanajewska A., Korzeniewska E. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 214 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-342-1
Indeks: 3808-1
Wydawnictwo: UMCS
Autor: Stachyra Józef Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 186 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-227-1716-4
Indeks: 2953-3
Wydawnictwo: Impuls
Autor: (red.) Ochonczenko H., Milkowska G. Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 242 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-7308-525-4
Indeks: 8501-1
Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Autor: Dryżałowska Grażyna Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 188 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89501-91-2
Indeks: 10386-1
Wydawnictwo: UMCS
Autor: Parchomiuk Monika Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 246 Format: 16,8 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-227-2653-2
Indeks: 12693-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Rzeszowski
Autor: Szluz Beata Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 256 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7338-217-6
Indeks: 1493-3
Wydawnictwo: Klon
Autor: R. NiecikowskaWydanie: 2Rok wyd: 2003Ilość stron: 212Format: 17,0 x 24,5 cmOprawa: miękkaISBN: 83-89095-60-2
Indeks: 8477-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Jegier Aneta Wydanie: 1 Rok wyd: 2007 Ilość stron: 104 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-258-5
Indeks: 4876-1
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Kielcach
Autor: Suliga Edyta Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 150 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-7133-130-4
Indeks: 13227-1
Wydawnictwo: AWF w Warszawie
Autor: (red.) Stupnicki Romuald Wydanie: 1 Rok wyd: 2005 Ilość stron: 52 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-89630-06-0
Indeks: 4881-1
Wydawnictwo: Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (dawnie
Autor: Siedlecka Hanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 86 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-87079-37-5