• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej <br>(z CD)
  • Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej <br>(z CD)

Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej (z CD)

11522-1
  • Autor: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 76
  • Format: 14,5 x 20,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-85705-89-5
  • 19,95 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doświadczeń związanych z wdrażaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001-2000, której celem jest utrzymanie poziomu świadczonych usług. Niezbędnym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Służą do tego celu trzy narzędzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej (tzw. Skala Werońska) dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego. Narzędzia te zostały udostępnione zarówno w formie tekstowej, jak i elektronicznej - dołączona do broszury płyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umożliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie okaże się przydatne w praktyce oraz zachęci do wspólnej dyskusji nad zmianą kształtu opieki zdrowotnej.

    Spis treści:

    Wstęp

    1. Terminologia
    2. Badanie jakości usług w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
    3. Doświadczenia Instytutu Psychiatrii i Neurologii w badaniu jakości usług medycznych

    Piśmiennictwo

    Załączniki

    1. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym
    2. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowym
    3. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej - Verona Service Satisfaction Scale VSSS-54 dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego
    Szczegóły produktu
    11522-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 4583-1

    Wydawnictwo: Difin

    Prawo dla lekarzy psychiatrów

    Autor: Jacek Anna, Kmieciak Błażej, Sarnacka Emilia Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 216 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-8085-622-6

    Cena 55,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 21022-1

    Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

    ACT skoncentrowana na traumie

    Autor: Harris Russ Wydanie: 1 Rok wyd: 2023 Ilość stron: 464 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ze skrzydełkami ISBN: 978-83-8258-128-7

    Cena 139,90 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku