Indeks: 16209-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Terapia dzieci i młodzieży Procedury poznawczo-behawioralne
Autor: (red.) Kendall Philip C. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 510 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2909-1
Indeks: 16209-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: (red.) Kendall Philip C. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 510 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2909-1
Indeks: 13568-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Kokoszka Andrzej Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 298 Format: 15,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-2621-2
Indeks: 11109-1
Wydawnictwo: Oficyna Ingenium
Autor: (red.) Garland Caroline Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 240 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62651-19-1
Indeks: 1752-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: (red. nauk.) McMackin R.A., Newman E., Fogler J.M. Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 560 Format: 17,0 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7744-082-7
Indeks: 4791-1
Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński
Autor: Clark David A., Beck Aaron T.Wydanie: 1Rok wyd: 2018Ilość stron: 304Format: 21,0 x 28,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-233-4366-0
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Choć ADHD jest najczęściej rozpoznawanym zaburzeniem rozwojowym u dzieci i
młodzieży, to trudno odnaleźć w literaturze ślady analiz funkcjonowania ucznia z
tym zaburzeniem, na tle zewnętrznych czynników środowiskowych. Skupianie uwagi
na istocie ograniczeń dziecka podtrzymuje stereotypowe ocenianie go, jako
„nieprzystosowanego społecznie”, z jednoczesnym przypisywaniem mu
intencjonalności działania.
Książka jest wynikiem poznawczego poszukiwania
ucznia z ADHD w przestrzeni szkolnej, w której odnajdujemy także osoby
nauczycieli, z ich osobistymi nastawieniami i ograniczeniami. Na tle medycznej,
psychologicznej i pedagogicznej wiedzy o tytułowym zaburzeniu, treść książki,
ukazując wyniki przeprowadzonych badań, wyjaśnia pewien łańcuch przyczynowo-
skutkowy, oscylujący pomiędzy możliwościami i ograniczeniami ucznia z ADHD a
nauczycielską percepcją jego problemów, która modyfikuje konkretne rozwiązania w
szkolnej empirii. Co więcej, treść książki sygnalizuje mechanizm generowania
określonych zachowań uczniów z ADHD pod wpływem szczególnego sposobu
nauczycielskiego spostrzegania.
Czytelnik, szczególnie pedagog, nauczyciel,
po zapoznaniu się z treścią książki ma szansę ustalić obiektywne źródła
oceniania uczniów z ADHD. Odnajdzie również w książce wskazówki do zmiany
niepożądanych, choć niezamierzonych, osobistych nastawień.
Spis treści:
Indeks: 0240-1
Wydawnictwo: Mamania
Autor: Karp Harvey Wydanie: 1 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 304 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62829-08-8
Indeks: 18714-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Thomson Anne H., Harris Ann Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 196 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4263-4 Seria: Lekarz radzi
Indeks: 13706-1
Wydawnictwo: Edipresse
Autor: Machajska Joanna Rok wyd: 2015 Ilość stron: 154 Format: 17,0 x 23,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-7945-157-9
Indeks: 15771-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Pisula Ewa Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 212 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-420-6
Indeks: 6000-1
Wydawnictwo: Rea
Autor: Brasca A., Valverde M., Del Monaco E. Rok wyd: 2015 Ilość stron: 338 Format: 20,5 x 28,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7993-034-0
Indeks: 9833-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Brejnak Wojciech Wydanie: 1 Rok wyd: 2006 Ilość stron: 202 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-3399-3 Seria: Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i rodziców
Indeks: 16574-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Giers Magdalena Rok wyd: 2011 Ilość stron: 236 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7744-004-9
Indeks: 16401-1
Wydawnictwo: Medium Dom Wydawniczy
Autor: Amen Daniel G. Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 576 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61987-12-3
Indeks: 3082-1
Wydawnictwo: Adi
Autor: Moll Jadwiga, Lipiec Piotr Wydanie: 1 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 12 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-85815-54-6
Indeks: 8501-1
Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Autor: Dryżałowska Grażyna Wydanie: 1 Rok wyd: 2008 Ilość stron: 188 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-89501-91-2
Indeks: 5002-1
Wydawnictwo: Continuo
Autor: Anna Skiba Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 256 Format: 19,5 x 12,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-62182-70-1
Indeks: 6728-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Huber Florian, Neuschaffer Christoph Wydanie: 1 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 154 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-200-2797-7
Indeks: 16573-1
Wydawnictwo: Harmonia
Autor: Mikler-Chwastek Anna Rok wyd: 2011 Ilość stron: 88 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7744-003-2
Indeks: 4853-1
Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autor: MacKenzie Robert J. Wydanie: 3 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 326 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-921-5
Indeks: 10228-3
Wydawnictwo: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Wydawnict
Autor: Binnebesel JózefWydanie: 1Rok wyd: 2000Ilość stron: 210Format: 16,5 x 23,9 cmOprawa: miękkaISBN: 8323112525
Indeks: 9186-3
Wydawnictwo: Rebis Dom Wydawniczy
Autor: Eisenberg Arlene, Murkoff Heidi E., Hathaway Sande Wydanie: 2 Rok wyd: 1999 Ilość stron: 768 Format: 16,8 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-7120-532-5