• anty

Indeks: 17893-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badania obrazowe w okulistyce

Autor: Wolffsohn J. S., (red. pol.) Wylęgała Edward Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 158 Format: 12,0 x 18,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-78-3

Cena 85,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 13916-1

Wydawnictwo: PZWL

Kompendium ortopedii

Autor: (red. nauk.) Kusz Damian Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 160 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-3765-4

Cena 69,52 zł Cena podstawowa 79,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i jego rodziną Wybrane zagadnienia
  • Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i jego rodziną Wybrane zagadnienia

Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i jego rodziną Wybrane zagadnienia

1012-3
  • Autor: (red.) Steciwko A., Barański J.
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2012
  • Ilość stron: 258
  • Format: 15,0 x 21,0 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7609-455-7
  • Książka antykwaryczna
    39,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Książki używane mogą nie zawierać dodatków online, płyt, obwolut, być wycofane z bibliotek, z pieczątkami i oznaczeniami. Reklamacje z tego powodu nie będą rozpatrywane.

    Opis

    Książka została przygotowana przez zespół polskich autorów pod kierownictwem profesora Andrzeja Steciwki. Głównym celem tej publikacji jest przybliżenie wiedzy na temat wartości komunikowania interpersonalnego, form i sposobów budowania relacji terapeutycznej oraz dostarczenie informacji o tworzeniu prawidłowej relacji z chorym.

    Pozycja jest skierowana do wszystkich lekarzy pragnących wzbogacić swoją wiedzę z zakresu umiejętności komunikowania się z pacjentem, która jest nieodzowna w codziennej praktyce lekarskiej.



    Spis treści:

    I. OGÓLNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA SIĘ LEKARZA Z PACJENTEM

    1. Komunikowanie się werbalne i niewerbalne
    2. Wybrane sposoby porozumiewania się lekarza z pacjentem
    3. Wybrane metody i narzędzia podnoszące efektywność relacji lekarz-pacjent
    4. Emocje w relacji lekarz-pacjent: jak sobie z nimi radzić
    5. Jak poprawnie prowadzić wywiad
    6. Umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych jako warunek sukcesu komunikacyjnego lekarza z pacjentem
    7. Relacja lekarz-pacjent - istotny element specjalizacji nie tylko lekarza rodzinnego

     

    II. SZCZEGÓŁOWE ASPEKTY POROZUMIEWANIA SIĘ LEKARZA Z PACJENTEM

    1. Postępowanie z dzieckiem i jego opiekunami. Porozumiewanie się z nastolatkiem
    2. Komunikowanie się z pacjentem w podeszłym wieku
    3. Postępowanie z pacjentem agresywnym
    4. Komunikowanie się w różnych sytuacjach w zależności od typu pacjentów
    5. Komunikowanie się z pacjentem przewlekle chorym
    6. Kontakt z pacjentem przewlekle chorym (schorzenia neurodegeneracyjne, układ krążenia, zaburzenia psychiczne)
    7. Przekazywanie informacji pacjentowi z chorobą nowotworową

     

    III. TRUDNE ROZMOWY LEKARZA Z PACJENTEM

    1. Przekazywanie pacjentowi i jego rodzinie złych i trudnych informacji dotyczących stanu zdrowia
    2. Rozmowa z pacjentem uzależnionym od substancji psychoaktywnych
    3. Jak rozmawiać o problemach seksualnych?
    4. Rozmowa z ofiarą przemocy
    5. Komunikacja i opieka nad osobami w sytuacji tragedii i kataklizmów

     

    IV. PRAWNE, ETYCZNE I SPOŁECZNE ASPEKTY RELACJI LEKARZA Z PACJENTEM

    1. Przekazywanie informacji o stanie zdrowia w relacji lekarz-pacjent
    2. Prawidłowe dokumentowanie komunikacji lekarza z pacjentem oraz osobami z jego otoczenia i jego rola w wyjaśnianiu podejrzenia popełnienia błędu medycznego
    3. Aspekty etyczne komunikacji lekarza z pacjentem i personelem medycznym oraz podstawowe zasady obowiązujące przy komunikacji z użyciem tradycyjnych oraz nowoczesnych środków przekazu
    4. Relacje personel medyczny-pacjent a organizacje samopomocowe
    Szczegóły produktu
    1012-3
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Śledź nas na Facebooku