• anty

Indeks: 1676-1

Wydawnictwo: Medical Education (dawniej eMKa Media Group)

Psychiatria pod krawatem

Autor: (red.) Dudek Dominika, Rymaszewska Joanna Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 340 Format: 19,0 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65191-17-5

Cena 99,00 zł Cena podstawowa 120,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery

Własny gabinet. Poradnik dla lekarza dentysty

20023-1
  • Autor: Marcin Nowakowski

  • Wydanie: 1

  • Rok wyd: 2021

  • Ilość stron: 276

  • Format: 16,5 x 23,5 cm

  • Oprawa: miękka

  • ISBN: 978-83-7563-319-1

59,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Opis

Książka dla lekarzy, którzy planują otworzyć własny gabinet stomatologiczny. To drogowskaz wskazujący kierunek myślenia i działania oraz uczący, jak ominąć trudności czyhające na przedsiębiorcę i uniknąć wielu błędów.

W poradniku Własny gabinet. Poradnik dla lekarza dentysty  Marcin Nowosielski dzieli się własnym doświadczeniem tworzenia gabinetu stomatologicznego jako prywatnej firmy.
Nie jest łatwo być dentystą. To profesja trudna, odpowiedzialna, wiążąca się z dużym ryzykiem. Bycie przedsiębiorcą także nie jest łatwe – ze względów prawnych, ekonomicznych i wielu innych. Autor zdradza, jak z sukcesem połączyć te dwa obszary aktywności. Jak zostać biznesmenem, pozostając lekarzem. Jak zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym, a jednocześnie świadczyć usługi na wysokim poziomie i osiągać satysfakcjonujące dochody.

Prolog

1. Czy na pewno chcesz otworzyć własny gabinet?

2. Czy powinieneś otworzyć swój gabinet?

3. Jaką formę prawną prowadzenia działalności wybrać?

4. Jaki rodzaj praktyki (model biznesowy) jest najlepszy?

5. Jak wybrać najlepsze miejsce na gabinet?

6. Jakie jest podstawowe wyposażenie niezbędne do rozpoczęcia pracy?

7. Jakie są kolejne elementy wyposażenia, za które warto zapłacić? Dlaczego warto inwestować i jak nie przeinwestować?

8. Właściwe ustalanie cen usług – czy warto rozważać współpracę z NFZ?

9. Jakie działania marketingowe powinieneś podjąć w początkowej fazie prowadzenia gabinetu?

10. Jakie działania marketingowe podjąć w dalszych etapach działalności?

11. Skąd pozyskać budżet potrzebny do otwarcia gabinetu?

12. Czy musisz zatrudniać personel pomocniczy? Jak zatrudniać?

13. Czy powinieneś nawiązać współpracę z innymi lekarzami dentystami?

14. Jak szeroki powinien być zakres Twoich usług? Czym nie warto się zajmować?

15. Gdzie i jak dokonywać zakupów? Jak negocjować ceny?

16. Czy warto robić promocje?

17. Zarobione pieniądze – ile rzeczywiście ich jest i co z nimi robić?

18. Jaką formę opodatkowania wybrać?

19. Oszczędności – na czym można, na czym warto, a na czym trzeba oszczędzać?

20. Własna pracownia rentgenowska – czy warto w nią inwestować?

21. Własna pracownia techniczna, CAD/CAM, cyfryzacja – czy warto w to iść?

22. Sala konferencyjna – do czego może Ci być potrzebna?

23. Budowanie własnej marki – jak robić to dobrze?

24. Jak zarządzać czasem pracy swoim i personelu?

25. Ile muszę płacić pracownikom i jak mogę zmotywować ich do pracy?

26. Jak współpracować z innymi lekarzami i gabinetami?

27. Gwarancje, rękojmie – co to jest i czy muszę je dawać?

28. Jak właściwie rozmawiać z pacjentami i jak przekazywać im trudne informacje?

29. Jak sobie radzić z roszczeniami innych i odpowiedzialnością?

30. Jak zadbać o bezpieczeństwo i higienę prowadzonej działalności?

Epilog

Co zrobić, gdy po przeczytaniu tej książki stwierdzisz, że własna firma to jednak nie Twoje powołanie?

Szczegóły produktu
Czelej
20023-1
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 4072-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Periodontologia

Autor: Hans-Peter Mueller, red. Renata Górska Wydanie: 2 Rok wyd: 2017 Ilość stron: 272 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65625-98-4

Cena 114,81 zł Cena podstawowa 129,00 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku