Autor jest założycielem firmy szkoleniowej Omd, specjalizującej się w
skierowanych do środowiska stomatologicznego projektach (wykładach, kursach,
publikacjach) prezentujących zaawansowaną wiedzę z zakresu psychologii
komunikacji. Program podpowiada, w jaki sposób lekarz dentysta może kształtować
świadomość pacjenta i wychodzić naprzeciw jego oczekiwaniom, daleko
wykraczającym poza przeprowadzenie skutecznego leczenia.
Książka podzielona została na następujące rozdziały podejmujące ważkie, choć
nie zawsze doceniane zagadnienia mające wpływ na funkcjonowanie gabinetu:
- Specyfika komunikacji w gabinecie stomatologicznym
- Postawy lekarza w stosunku do pacjenta (Wykonawca - Prezenter -
Kapitan - Doradca)
- Umiejętności Doradcy
- Sukces praktyki to gra zespołowa
Na płycie DVD znajduje się obszerny wykład dotyczący zagadnień z zakresu
psychologii komunikacji.
Spis treści:
Wstęp
- Specyfika komunikacji w gabinecie stomatologicznym
- Trzy postawy lekarza w stosunku do pacjenta
- Umiejętności Doradcy
- Sukces praktyki to gra zespołowa
Pytania testowe