• Banner

  • NFZ

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 5369-1

Wydawnictwo: Via Medica

Ciśnienie tętnicze a udar mózgu

Autor: Chalmers J., Macmahon S., Anderson C., Neal B., Ro Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8372581509 Seria: Poradnik Klinicysty

Cena 15,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
  • Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

15173-1
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2010
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-242-2
  • 53,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały 1 i 2). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział 4 i 5) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział 3).

    Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści.

     

    Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.



    Spis treści:

    Wprowadzenie

    1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie
    2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej
    3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej
    4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi
    5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    15173-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 16194-1

    Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza WEXEL

    Reanimacja

    Autor: Mikołajewska Danuta Rok wyd: 2010 Ilość stron: 410 Format: 16,5 x 24,5 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-61845-04-1

    Cena 49,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 20296-1

    Wydawnictwo: DK Media

    Sperma. Fakty i mity

    Autor: Blumer Ronald H.Wydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 230Format: 17,5 x 25,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-961034-6-8

    Cena 89,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 19883-1

    Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński

    Atlas elektroencefalografii

    Autor: Bosak Magdalena Wydanie: 1 Rok wyd: 2017 Ilość stron: 344 Format: 30,0 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-233-4311-0

    Cena 100,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 14733-1

    Wydawnictwo: MG Pracownia Poligraficzna

    Zapiski dyletanta

    Autor: Leopold TyrmandWydanie: 1Rok wyd: 2018Ilość stron: 196Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-7779-496-8

    Cena 34,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 14401-1

    Wydawnictwo: Znak

    Triumf chirurgów

    Autor: Thorwald JurgenRok wyd: 2009Ilość stron: 412Format: 15,0 x 21,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-240-1249-7

    Cena 44,90 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku