• anty

Indeks: 19845-1

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Borderline życie na krawędzi

Autor: Daniel J.Fox Wydanie: 1 Rok wyd: 2021 Ilość stron: 262 Format: 19,0 x 24,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7489-902-4

Cena 59,90 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 17339-1

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Psychologia rozwoju człowieka

Autor: Brzezińska Anna, Appelt Karolina, Ziółkowska BeataWydanie: 1- dodrukRok wyd: 2019Ilość stron: 384Format: 16,5 x 23,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-7489-814-0

Cena 89,90 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 20568-1

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne

Samookaleczenia nastolatków

Autor: Sheri Van DijkWydanie: 1Rok wyd: 2022Ilość stron: 182Format: 15,5 x 23,5 cmOprawa: miekka ze skrzydełkamiISBN: 978-83-7489-984-0

Cena 59,90 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Komunikacja w opiece medycznej
  • Komunikacja w opiece medycznej

Komunikacja w opiece medycznej

4189-1
  • Autor: (red.) Makara-Studzińska Marta
  • Wydanie: 1
  • Rok wyd: 2017
  • Ilość stron: 322
  • Format: 19,0 x 23,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-65471-20-8
  • 119,00 zł
    Brutto
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka porusza zarówno zagadnienia ogólne - np. znaczenie komunikacji zawodowej w relacji lekarz-pacjent, potrzeby pacjenta - jak i szczegółowe, dotyczące zasad i specyfiki kontaktu z określonymi grupami pacjentów. Autorzy posługują się czytelnymi i pomocnymi schematami przy omawianiu kontaktu z określonymi grupami pacjentów. Autorzy posługują się czytelnymi i pomocnymi schematami przy omawianiu kontaktu z różnymi grupami pacjentów, takimi jak: dzieci, osoby starsze, chorzy psychicznie, osoby w kryzysie samobójczym i doznające przemocy, pacjenci niepełnosprawni, przewlekle chorzy, w tym pacjenci onkologiczni.
    Publikacja dostarcza wielu praktycznych porad i wytycznych oraz użytecznych wskazówek, jak krok po kroku budować profesjonalnie relację z pacjentem w określonych sytuacjach problemowych. Książka poszerza rozumienie zjawiska dialogu z pacjentem przez specjalistów i czytelników nieposiadających rozleglej wiedzy psychologicznej.

     

    Spis treści:

    Część I

    1. Komunikacja zawodowa
    2. Modele komunikacji w relacji lekarz-pacjent
    3. Zasady kontaktu z pacjentem
    4. Współpraca w procesie leczenia
    5. Potrzeby osoby chorej na kolejnych etapach leczenia i rehabilitacji

    Część II

    1. Pacjent pediatryczny
    2. Komunikacja z agresywnym pacjentem
    3. Pacjent nieprzestrzegający zaleceń. Dialog motywujący
    4. Pacjenci w szczególnych sytuacjach życiowych - kryzys i trauma
    5. Kontakt z osobami doświadczającymi przemocy
    6. Komunikowanie się z pacjentem z zaburzeniami psychicznymi
    7. Pacjent z ryzykiem samobójczym
    8. Kontakt z osobami starszymi w sytuacji pomagania
    9. Kontakt z pacjentem z niepełnosprawnością
    10. Specyfika kontaktu z pacjentem onkologicznym
    11. Specyfika kontaktu z pacjentem operowanym
    12. Rozmowy z pacjentem o śmierci i umieraniu

     

    Szczegóły produktu
    4189-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 18693-1

    Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

    Opiniodawstwo sądowo-lekarskie

    Autor: Wilmowska-Pietruszyńska A., Bilski D., Kordel K., Wydanie: 1 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 198 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-8376-09-834-0

    Cena 56,96 zł Cena podstawowa 64,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 2496-3

    Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

    Terapia internistyczna

    Autor: Weihrauch T. R., Wolff H. P., (red.) pol. Kokot F. Wydanie: 2 Rok wyd: 2003 Ilość stron: 1238 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 83-87944-58-0

    Cena 69,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku