• anty

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 8330-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Praktyczna okulistyka dziecięca

Autor: Gotz-Więckowska Anna, Pawlak MartaWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 202Format: 23,5 x 32,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-61257-55-4

Cena 215,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 20273-1

Wydawnictwo: Media-Press

Pediatria w praktyce lekarza POZ

Autor: Dobrzańska Anna, Obrycki Łukasz, Socha PiotrWydanie: 1 - poprawioneRok wyd: 2023Ilość stron: 708Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-89809-47-6

Cena 199,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości
  • Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości

Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości

18830-1
  • Autor: Korporowicz Violetta
  • Wydanie: 2
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 216
  • Format: 17,0 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7378-375-1
39,00 zł
Brutto
Ilość

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Opis

Celem publikacji jest wskazanie na rolę promocji jako jednego z głównych kierunków działań na rzecz poprawy stanu zdrowia społecznego. Podstawową zasadą w promocji zdrowia jest wzajemne wspieranie się i troska o siebie w środowisku rodzinnym, zawodowym, lokalnym czy szkolnym. Jest to podejście nazywane setting approach, w którym członkowie poszczególnych społeczności, np. lokalnych czy szkolnych, wspólnie podejmują starania, aby poprawić swoje samopoczucie i zdrowie. Uczą się i ugruntowują wiedzę, jak zdrowiej żyć i tworzyć zdrowe środowisko. Tworzy się w ten sposób nowy kontekst uwarunkowań zachowań zdrowotnych. Odchodzi się tu od działań narzuconych z zewnątrz oraz koncentrujących się na opiece zdrowotnej ku działaniom nakierowanym na dokonywanie zmian zarówno w stylu życia, jak i w organizacjach, instytucjach i społecznościach lokalnych, które działają na rzecz zdrowia społecznego. Warto też mieć na uwadze, że promocja zdrowia, a nawet samo zdrowie nie jest celem samym w sobie. Jest to raczej środek umożliwiający takie wykorzystanie istniejących możliwości zdrowotnych, aby życie mogło być bardziej produktywne, wartościowe i twórcze.

Spis treści:

Wstęp

  1. Ekonomiczno-społeczna refleksja o zdrowiu. Ujęcie teoretyczne
  2. Zdrowie a urzeczywistnianie celów społecznych
  3. Potrzeby zdrowotne a polityka ochrony zdrowia
  4. Badania nad zdrowiem społecznym oraz społeczne uwarunkowania zdrowia
  5. Społeczny wymiar promocji zdrowia
  6. Projektowanie programów promocji zdrowia
  7. Ewaluacja programów promocji zdrowia
  8. Promocja zdrowia w praktyce

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Szczegóły produktu
18830-1
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku