• Banner

  • NFZ

Indeks: 1890-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Optyczna koherentna tomografia

Autor: Jaj S. Duker, Nadia K. Waheed,Darin R. Goldman Wydanie: 1 Rok wyd: 2016 Ilość stron: 179 Format: 16,0 x 23,0 cm Oprawa: twarda ISBN: 978-83-65373-42-7

Cena 79,21 zł Cena podstawowa 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 4263-1

Wydawnictwo: PZWL

Dermatozy ciężarnych

Autor: Reich Adam, Helsig Monika, Szczęch Justyna Wydanie: 1 Rok wyd: 2018 Ilość stron: 135 Format: 15,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-5527-6

Cena 93,60 zł Cena podstawowa 104,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie
Wszystkie bestsellery
Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości
  • Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości

Promocja zdrowia. Kształtowanie przyszłości

18830-1
  • Autor: Korporowicz Violetta
  • Wydanie: 2
  • Rok wyd: 2008
  • Ilość stron: 216
  • Format: 17,0 x 24,0 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7378-375-1
39,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie brak na stanie

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Opis

Celem publikacji jest wskazanie na rolę promocji jako jednego z głównych kierunków działań na rzecz poprawy stanu zdrowia społecznego. Podstawową zasadą w promocji zdrowia jest wzajemne wspieranie się i troska o siebie w środowisku rodzinnym, zawodowym, lokalnym czy szkolnym. Jest to podejście nazywane setting approach, w którym członkowie poszczególnych społeczności, np. lokalnych czy szkolnych, wspólnie podejmują starania, aby poprawić swoje samopoczucie i zdrowie. Uczą się i ugruntowują wiedzę, jak zdrowiej żyć i tworzyć zdrowe środowisko. Tworzy się w ten sposób nowy kontekst uwarunkowań zachowań zdrowotnych. Odchodzi się tu od działań narzuconych z zewnątrz oraz koncentrujących się na opiece zdrowotnej ku działaniom nakierowanym na dokonywanie zmian zarówno w stylu życia, jak i w organizacjach, instytucjach i społecznościach lokalnych, które działają na rzecz zdrowia społecznego. Warto też mieć na uwadze, że promocja zdrowia, a nawet samo zdrowie nie jest celem samym w sobie. Jest to raczej środek umożliwiający takie wykorzystanie istniejących możliwości zdrowotnych, aby życie mogło być bardziej produktywne, wartościowe i twórcze.

Spis treści:

Wstęp

  1. Ekonomiczno-społeczna refleksja o zdrowiu. Ujęcie teoretyczne
  2. Zdrowie a urzeczywistnianie celów społecznych
  3. Potrzeby zdrowotne a polityka ochrony zdrowia
  4. Badania nad zdrowiem społecznym oraz społeczne uwarunkowania zdrowia
  5. Społeczny wymiar promocji zdrowia
  6. Projektowanie programów promocji zdrowia
  7. Ewaluacja programów promocji zdrowia
  8. Promocja zdrowia w praktyce

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Szczegóły produktu
18830-1
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Indeks: 2002-3

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Kosmeceutyki

Autor: Draelos Z. D., red. pol. Ignaciuk A.Wydanie: 1Rok wyd: 2007Ilość stron: 212Format: 20,5 x 29,5 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-89581-68-6Seria: Dermatologia Kosmetyczna

Cena 67,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 8385-3

Wydawnictwo: Saunders

Physiology

Autor: Linda S. CostanzoWydanie: 4Rok wyd: 2010Ilość stron: 494Format: 21,5 x 27,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-1-4160-6216-5

Cena 89,00 zł
Więcej
W magazynie

Śledź nas na Facebooku