Autorka poświęciła wiele lat tworzeniu i sprawdzaniu metod pracy z
uczniami z ADHD. Przedstawione przez w książce strategie i techniki wychowywania
i nauczania były weryfikowane w licznych badaniach naukowych. Czytelnik znajdzie
w książce wiele przykładów z życia, które zapewne ułatwią opracowanie własnych
strategii w pracy z klasą, strategii, które pomogą dzieciom z ADHD odkryć w
sobie to, co najlepsze. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla
nauczycieli, ale powinni ją przeczytać także rodzice.
Spis treści:- Przegląd ADHD
- ADHD w klasie: model nauczania równoległego
- Zindywidualizowane programy behawioralne: gdy potrzeba
- Partnerstwo rodziców i nauczycieli
- Decyzja o wyborze strategii
- Jak ocenić, czy program działa
- ADHD: poza klasą
- Motywowanie nauczyciela
Pytania i odpowiedzi
Bibliografia i literatura uzupełniająca
Źródła