
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Algorytmy interpretacji objawów klinicznych
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 14252-1
Wydawnictwo: MediPage
Autor: Collins R. Douglas Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 524 Format: 16,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-611104-21-6
Indeks: 7297-1
Wydawnictwo: Vesalius
Autor: (red.) Pużyński Stanisław, Wciórka Jacek Wydanie: 2 Rok wyd: 2022 Ilość stron: 288 + 192 Format: 16,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka
Indeks: 7505-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Członkowscy Anna i Andrzej Wydanie: 2 Rok wyd: 2013 Ilość stron: 288 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4639-7
Indeks: 17048-1
Wydawnictwo: PZWL
Autor: Frontera Jennifer A. Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 424 Format: 12,5 x 19,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-200-4139-2
Indeks: 0145-5
Wydawnictwo: PHARMINDEX Poland Sp. z o.o.
Rok wyd: 2020Format: 14,0 x 12,5 cmOprawa: plastikowa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Pierwsza
w języku polskim publikacja poruszająca w sposób kompleksowy problematykę
terapii zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną.
Przedstawia
teoretyczne aspekty niepełnosprawności i terapii zajęciowej. Pokazuje obszary
funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz możliwości
wspierania tych osób jakie daje terapia zajęciowa. Szerzej omawia m.in. terapię
zajęciową osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną oraz dzieci z
zespołem Downa.
CZĘŚĆ
I.TEORETYCZNE ASPEKTY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI I TERAPII ZAJĘCIOWEJ
1.
Niepełnosprawność intelektualna definicje, przyczyny, klasyfikacje
2.
Charakterystyka wybranych zaburzeń rozwojowych związanych z niepełnosprawnością
intelektualną
3. Charakterystyka wybranych zaburzeń psychicznych
współwystępujących z niepełnosprawnością intelektualną
4. Rozumienie
terapii zajęciowej i umiejętności terapeuty zajęciowego pracującego z osobami z
niepełnosprawnością intelektualną
5. Wybrane narzędzia oceny w terapii
zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną
CZĘŚĆ
II. OBSZARY FUNKCJONOWANIA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I
MOŻLIWOŚCI, JAKIE DAJE TERAPIA ZAJĘCIOWA
6. Podstawowe i złożone czynności
życia codziennego
7. Terapia zajęciowa osób z niepełnosprawnością
intelektualną w środowisku szkolnym
8. Praca jako istotny obszar terapii
zajęciowej osób z niepełnosprawnością intelektualną
9. Czas wolny i zabawa
osób z niepełnosprawnością intelektualną
10. Uczestnictwo społeczne
CZĘŚĆ
III. WYBRANE PROBLEMY ZAJĘCIOWE OSÓB L NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
11. Terapia zajęciowa osób z zespołem Downa w okresie wczesnego dzieciństwa
12. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną z perspektywy
terapii zajęciowej
13. Wybrane zagadnienia terapii zajęciowej osób z
niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim
14. Środowiska
polisensoryczne dla osób z niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie
metody Snoezelen (MSE)
Skorowidz
Skorowidz