• Banner

  • NFZ

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
Obecnie brak na stanie

Indeks: 5369-1

Wydawnictwo: Via Medica

Ciśnienie tętnicze a udar mózgu

Autor: Chalmers J., Macmahon S., Anderson C., Neal B., Ro Wydanie: 2 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 80 Format: 14,5 x 21,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8372581509 Seria: Poradnik Klinicysty

Cena 15,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 19483-1

Wydawnictwo: Alfa-medica press

EKG jasno i zrozumiale

Autor: Houghton Andrew R., Gray David Wydanie: 4 Rok wyd: 2014 Ilość stron: 312 Format: 14,5 x 20,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7522-125-1

Cena 44,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
  • Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

17101-1
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 198
  • Format: 17,0 x 24,5 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7563-164-7
  • Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
  • 48,00 zł
    42,72 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,00 zł
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces: praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych; wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie; sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.

    Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. Pojawienie się pacjenta w gabinecie
    2. Nawiązywanie relacji stomatolog - pacjent
    3. Utrzymanie pacjentów
    4. Dziecko w gabinecie dentysty

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    Czelej
    17101-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 6420-1

    Wydawnictwo: Bestom

    Poradnik dentonauty

    Autor: Cherczyński Tomasz, Kercz Tomasz Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 256 Format: 18,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-902873-1-5

    Cena 58,80 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku