• anty

Indeks: 1519-1

Wydawnictwo: Edra Urban & Partner

Ortopedia i reumatologia

Autor: Elias-Jones, Perry, (red. pol.) Gaździk T. Wydanie: 3 Rok wyd: 2015 Ilość stron: 250 Format: 18,0 x 25,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-65373-00-7 Seria: Crash Course

Cena 52,51 zł Cena podstawowa 59,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 8330-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Praktyczna okulistyka dziecięca

Autor: Gotz-Więckowska Anna, Pawlak MartaWydanie: 1Rok wyd: 2020Ilość stron: 202Format: 23,5 x 32,0 cmOprawa: twardaISBN: 978-83-61257-55-4

Cena 215,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 20273-1

Wydawnictwo: Media-Press

Pediatria w praktyce lekarza POZ

Autor: Dobrzańska Anna, Obrycki Łukasz, Socha PiotrWydanie: 1 - poprawioneRok wyd: 2023Ilość stron: 708Format: 16,0 x 23,0 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-89809-47-6

Cena 199,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
  • Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

17101-1
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 198
  • Format: 17,0 x 24,5 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7563-164-7
  • Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
  • 48,00 zł
    42,72 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,00 zł
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces: praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych; wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie; sprawdzone metody działania, wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.

    Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. Pojawienie się pacjenta w gabinecie
    2. Nawiązywanie relacji stomatolog - pacjent
    3. Utrzymanie pacjentów
    4. Dziecko w gabinecie dentysty

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    Czelej
    17101-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 6420-1

    Wydawnictwo: Bestom

    Poradnik dentonauty

    Autor: Cherczyński Tomasz, Kercz Tomasz Maria Wydanie: 1 Rok wyd: 2002 Ilość stron: 256 Format: 18,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-902873-1-5

    Cena 58,80 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku