• anty

Indeks: 15404-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

Badania okulistyczne

Autor: DuBois Lindy, (red. pol.) Misiuk-Hojło Marta Wydanie: 1 Rok wyd: 2010 Ilość stron: 148 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-25-7 Seria: Podstawy Okulistyki

Cena 99,00 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Praktyka i teoria promocji zdrowia
  • Praktyka i teoria promocji zdrowia

Praktyka i teoria promocji zdrowia

7374-1
  • Autor: Karski Jerzy B.
  • Wydanie: 5
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 296
  • Format: 16,5 x 23,5 cm
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: 978-83-7556-333-7
  • 49,00 zł
    Brutto
    Ilość
    Obecnie brak na stanie

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis
    Książka ma stanowić uzupełniającą lekturę dla studentów, a także zasób wskazówek i wiedzy przy opracowywaniu programów zdrowotnych przez pracowników administracji samorządowej różnych szczebli oraz organizacje pozarządowe zainteresowane poprawą sytuacji zdrowotnej w środowisku ich działania.

    Spis treści:
    1. Znaczenie rozwoju pojęcia zdrowia dla tworzenia nowych pojęć i wartości
    2. Psychologiczne i antropologiczne aspekty zdrowia
    3. Zdrowie, normy etyczne i zasady światopoglądowe
    4. Uwarunkowania zdrowia i środowiska wspierające zdrowie
    5. Wybrane polityki i strategie promocji zdrowia
    6. Udział promocji zdrowia w osiąganiu celów zdrowotnych
    7. Programy promocji zdrowia dla środowisk lokalnych: gminy, miasta, powiatu, województwa
    8. Promocja zdrowia jako zadanie dla opieki zdrowotnej
    9. Środowisko i zdrowie - zdrowie środowiskowe
    10. Aktualne możliwości wykorzystania teorii ekonomii zdrowia dla potrzeb promocji zdrowia
    11. Aktualne możliwości finansowania działań promocji zdrowia
    12. Planowanie i wdrażanie krajowych programów zdrowia publicznego
    13. Promocja zdrowia w procesie reformowania systemu opieki zdrowotnej
    14. Rola legislacji we wdrażaniu polityki promocji zdrowia
    15. Teoria organizacji i zarządzania w promocji zdrowia
    16. Marketing społeczny w promocji zdrowia
    17. Projekty i programy promocji zdrowia ŚOZ i ich rozwój w
    18. Promocja zdrowia w Unii Europejskiej i szanse jej realizacji według unijnych zasad w Polsce
    19. Dokumenty

    Literatura

    Szczegóły produktu
    CeDeWu
    7374-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 18842-1

    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

    Zdrowie publiczne w Polsce

    Autor: Głowacka Maria Danuta, Zdanowska JoannaRok wyd: 2013Ilość stron: 248Format: 14,5 x 20,5 cmOprawa: miękkaISBN: 978-83-264-4211-7

    Cena 49,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 10580-1

    Wydawnictwo: PWN Wydawnictwo Naukowe

    Psychologia zdrowia

    Autor: Heszen Irena, Sęk Helena Wydanie: 1 Rok wyd: 2019 Ilość stron: 372 Format: 17,5 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-01-15050-1

    Cena 59,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Indeks: 20669-1

    Wydawnictwo: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa

    Zdrowie i jegu uwarunkowania

    Autor: Dariusz Mucha , Halina Romualda Zięba Wydanie: 1 Rok wyd: 2011 Ilość stron: 408 Format: 16,5 x 23,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-60621-19-6

    Cena 60,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Indeks: 0351-3

    Wydawnictwo: Aspra J-R & Instytut Polityki Społecznej UW

    Migracje a zdrowie

    Autor: Jaroszewska Emilia Rok wyd: 2013 Ilość stron: 318 Format: 16,0 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7545-440-6

    Cena 35,00 zł
    Więcej
    W magazynie

    Śledź nas na Facebooku