• anty

Indeks: 13933-1

Wydawnictwo: Górnicki Wydawnictwo Medyczne

ABC elektrokardiografii klinicznej

Autor: (red.) Morris F., Brady W. J., Camm J., (red. pol. Wydanie: 1 Rok wyd: 2009 Ilość stron: 102 Format: 21,0 x 29,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 978-83-61257-80-6

Cena 89,00 zł
Więcej
W magazynie

Indeks: 3009-1

Wydawnictwo: Elsevier Urban & Partner

Migotanie przedsionków

Autor: Opolski Grzegorz, Torbicki Adam Wydanie: 2 Rok wyd: 2000 Ilość stron: 404 Format: 17,0 x 24,0 cm Oprawa: miękka ISBN: 8387944467

Cena 48,73 zł Cena podstawowa 53,55 zł
Więcej
W magazynie
Wszystkie bestsellery
Marketing gabinetu stomatologicznego
  • Marketing gabinetu stomatologicznego

Marketing gabinetu stomatologicznego

17103-1
  • Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Rok wyd: 2011
  • Ilość stron: 180
  • Format: 17,0 x 24,5 cm
  • Oprawa: twarda
  • ISBN: 978-83-7563-168-5
  • Seria: Doskonały gabinet stomatologiczny
  • 48,00 zł
    43,20 zł
    Brutto
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 48,00 zł
    Ilość

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Opis

    Publikacja skoncentrowana jest na marketingowym aspekcie funkcjonowania gabinetu stomatologicznego, przedstawiając jego istotę, wskazówki związane z wdrażaniem i jego prowadzeniem. Celem wydania jest przybliżenie lekarzom dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów gabinetu, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu relacji, który pozwala na zatrzymanie pacjenta "na dłużej". Skupia uwagę na obsłudze pacjenta (jako nabywcy świadczenia zdrowotnego), która powinna stanowić filozofię gabinetu/kliniki stomatologicznej. Profesjonalna obsługa powinna wyznaczać pewną etykę zachowań (zarówno lekarskich, jak i biznesowych) i zapewniać realizację zobowiązań, które zostały podjęte względem pacjenta, aby go usatysfakcjonować.

    W książce poruszona została tematyka bezpośredniej komunikacji werbalnej, rozpatrywana na wielu płaszczyznach: dentysta - personel (m.in. jak zjednywać pracowników i zachować autorytet); dentysta - pacjent dorosły (m.in. co robić, gdy pacjent mówi "nie" i co, gdy w końcu powie "tak"); dentysta - pacjent dziecko (m.in. jakim językiem się posługiwać i jak próbować radzić sobie ze strachem małego pacjenta) i jego rodzic/opiekun (m.in. o konieczności edukowania dorosłych w zakresie profilaktyki najmłodszych). Znalazło się również miejsce dla komunikacji z wykorzystaniem telefonu, papierowych nośników i internetu oraz komunikacji niewerbalnej. Aby ułatwić przyswojenie treści zawartych w książce, zastosowano oznaczenia wyróżnione w tekście: przykłady "z życia wzięte", cytaty, "złote myśli", pogrubienia, ramki oraz zestaw blisko 40 ćwiczeń mających być inspiracją do podjęcia działań praktycznych. Ponadto każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, które wskazuje istotę problematyki omawianej w danej części książki.

    Niniejsza publikacja przyczyni się do dalszego rozwoju gabinetu stomatologicznego, jako przedsiębiorstwa zarobkującego.



    Spis treści:

    Wstęp

    1. Marketing w prowadzeniu gabinetu stomatologicznego
    2. Poznanie pacjenta gabinetu
    3. Zwrócenie uwagi pacjenta
    4. Planowanie działań marketingowych

    Zakończenie

    Bibliografia

    Szczegóły produktu
    Czelej
    17103-1
    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Indeks: 8063-1

    Wydawnictwo: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie (dawnie

    Biochemia Dla studentów stomatologii

    Autor: Machoy Zygmunt, Chlubek Dariusz, Dąbkowska Elżbiet Wydanie: 1 Rok wyd: 2001 Ilość stron: 242 Format: 15,5 x 23,5 cm Oprawa: miękka ISBN: 83-86342-77-3

    Cena 32,00 zł
    Więcej
    Obecnie brak na stanie

    Śledź nas na Facebooku