Autor publikacji jest jednym z pierwszych w Polsce nauczycieli
akademickich nauczających metod porozumiewania się z pacjentami. Doświadczony
mówca motywacyjny, konsultant, doradca i trener komunikacji interpersonalnej.
Zajmuje się projektami rozwojowymi dla lekarzy i farmaceutów oraz zarządów i
pracowników firm z sektora medycznego. Od roku 2008 prowadzi indywidualne
projekty doradcze zwane gabinetowymi rewolucjami, których celem jest poprawa
wizerunku, efektywności i zyskowności prywatnych klinik, poradni czy gabinetów
lekarskich.
Spis treści:
- Słowo wstępne - o pomyśle, warsztatach i potrzebie napisania tego
poradnika
- Kto to jest tajemniczy pacjent i czego się można od niego nauczyć
- Rana postrzałowa, czyli kilka słów o lokalizacji
- Grupa docelowa – od tego się zaczyna i na tym się kończy
- Pierwiastek ludzki, a raczej potęga - zespół jest najważniejszy
- Gabinet krok po kroku – udogodnienia, wystrój, obsługa, ponowne
zaproszenie
- Zdrowa komunikacja, czyli jak rozmawiać i jak nie rozmawiać z pacjentem
- Księgowy, prawnik, „złota rączka” i wszyscy inni, których brakuje twojemu
pacjentowi bardziej niż tobie
- Praktyczne wskazówki na dobry początek